آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی ممسنی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد؛
هیچگاه زیر بار وعده های دروغین و عهدنامه های ننگینی مانند"برجام" نخواهیم رفت وتمام مسئولینی که حتی به اندازه ی ارزنی کوتاهی و سستی کنند را خائن میدانیم؛ چرا که در مقابل خون پاک شهیدان مسئول اند و هرگونه کوتاهی و تعللی را نشانه هم کاسه بودن با دشمنان می دانیم.
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی ممسنی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (۱۶۹)

سپاس خدایی راکه  در اول ما را مورد رحمت و مغفرت قرار داد و در نهایت ما را مورد لطف و شهادت.
 از آنجا که دشمنان ذلیل اسلام  در هراس از پیشرفت های شگرف و روز افزون کشور ایران اسلامی اند همواره برای کارشکنی و جلوگیری از پیشرفت بر این باوراند که افراد دارای صلاحیت و کار بلد را از صحنه حذف کنند.


"ترور"
ازترور ناجوانمردانه شهیدان رجایی و باهنر در سالهای انقلاب و جنگ گرفته تا هم اکنون ترور"شهید محسن فخری زاده " که باعث غم و اندوهی بی پایان برای همه ی مردم خواهد بود.

شهادت این بزرگوار در این روزها یادآور تلخ ترین ترور ناجوانمردانه قرن؛ شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی ایست که باردیگر مصائب و غم رامهمان دل مردم داغ دیده ی کشورم می کند.

«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛ یعنی هیچ نیرو و توانى جز از سوى خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست‏.

ما دانشجویان در بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی ممسنی فریاد برائت و بیزاری از ابرقدرت هایی مانند آمریکا و اسراییل را سرمی دهیم و قسم یاد می کنیم انتقام تک تک این شهدای والا مقام و مظلوم را خواهیم گرفت و برای پاک کردن این لانه ی عنکبوت ازصحنه ی تاریخ بشری تمام تلاش خود را در جهت بالابردن سطح کشور از وابستگی ها خواهیم کرد.

و مستکبران جهان بدانند؛ نه تنها با شهادت این عزیزان دست ازتلاش برنمی داریم، بلکه تمام تلاش و همت خود را برسراین راه خواهیم گذشت و هیچگاه زیر بار وعده های دروغین و عهدنامه های ننگینی مانند"برجام" نخواهیم رفت وتمام مسئولینی که حتی به اندازه ی ارزنی کوتاهی و سستی کنند را خائن میدانیم؛ چرا که در مقابل خون پاک شهیدان مسئول اند و هرگونه کوتاهی و تعللی را نشانه هم کاسه بودن با دشمنان میدانیم.


 خدا را شاکریم که آنقدر درسخت ترین تحریم ها و کمبودها موفق عمل کرده ایم که تمام دنیا به حیرت ایستاده اند و ابر قدرت ها تحمل دیدن ندارند و با کشتن و ناجوانمردی میخواهند گوی موفقیت را بربایند

اما خداوند می فرماید؛

چه بسا گروهی اندک به رخصت خدا برگروهی انبوه پیروز شدند.

ومن الله توفیق 
نام:
ایمیل:
* نظر: