جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
محکومیت ترور دانشمند هسته ای
ساعاتی قبل محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و موشکی و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به‌ دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد و به شهادت رسید. بر این اساس اساتید بسیجی دانشگاه زرقان طی بیانیه ای این ترور کور را محکوم نمودند.
ساعاتی قبل محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای و موشکی و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به‌ دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد و به شهادت رسید.
بر این اساس اساتید بسیجی دانشگاه زرقان طی بیانیه ای این ترور کور را محکوم نمودند.

متن بیانیه صادره چنین است:


بِسمِ ربِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدّیقِین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ (آل عمران- ۱۶۹)

بار دیگر استکبار جهانی و ایادی مزدور آن آرمان ها و منافع ملی ملت مسلمان ایران را نشانه گرفتند و در آستانه‌ سالگرد شهید هسته ای دکتر مجید شهریاری ورقی بر اوراق سیاه پرونده ی تبهکاری و خیانت خود افزودند و دستان خبیث خود را به خون پاک دانشمند برجسته هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده آلوده کردند.

بی گمان ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و دیگر دانشمندان برجسته کشورمان که از سر زبونی و درماندگی دشمن ذلیل ملت مسلمان ایران و همه ملت های آزاده جهان و نشانه ترس آمریکا و اسرائیل و سعودی و مزدوران منطقه ای آنها از پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران است نخواهد توانست در مسیر پیشرفت صنعت هسته ای و قدرت دفاعی کشور ذره ای خلل ایجاد نماید.

كانون بسیج اساتيد، بسيج كارمندان و بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد زرقان قاطعانه اعلام میدارند:
 راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهدشد و گروه های تروریستی و آمران و عاملان اين اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.
علو درجات را برای آن شهید سعید از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

بسیج اساتيد شهرستان زرقان

تصویر

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: