پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
بیانیه محکومیت ترور دانشمند هسته ای
کانون بسیج اساتید، بسیج کارمندان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با صدور بیانیه ای مشترک ترور کوردلانه شهید فخری زاده را محکوم کردند.
کانون بسیج اساتید، بسیج کارمندان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریستها را به شدت محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 دستان پلید و خبیث دشمنان عزت و سربلندی ایران اسلامی بار دیگر فرزندی از فرزندان رشید و دانشمند امت اسلامی را به شهادت رسانید. دشمنان عزت و بیداری این ملت بدانند با به شهادت رساندن فرزندان امام(ره) هرگز نمی توانند سد راه ترقی و پیشرفت ملت ما شوند و خون شهیدانمان عزم و تلاش ما را مضاعف خواهد کرد و راه عزت آفرین شهید فخری زاده و همه شهدای انقلاب اسلامی که همان جهاد علمی در راه اعتلای کشور ایران و سرافرازی امت اسلامی است با تمام همت و تلاش خستگی ناپذیر فرزندان این مرز و بوم ادامه خواهد داشت.
حرص و ولع دشمنان ما در شهادت تک تک دانشمندان ما، بیانگر این موضوع است که راه پیشرفت و سعادت ما در جهاد علمی توام با مقاومت در مقابل زیاده خواهی هاست.
 شهادت دکتر محسن فخری زاده، گواهی دیگر بر صدق راه انقلاب اسلامی است و این به فضل الهی انگیزه نخبگان را برای تلاش بیشتر در عرصه علم و تقوا، افزون خواهد کرد.
*اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان،* شهادت این شهید بزرگوار را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده محترم شهید و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد: فرزندان مکتب سیدالشهدا (ع) در آزمونی دیگر با نثار خون خود پرده از چهره نفاق استکبار جهانی و تروریسم برداشتند و به خیل عظیم کاروان شهدای اسلام از بدر و خیبر تا دفاع مقدس پیوستند.
 اگر شهید فخری زاده را از ما گرفتند، محسن فخری زاده های دیگر هنوز بیدار و هوشیارند و راه این شهید گرانقدر را با قوت هر چه تمام‌تر در راستای پیشرفت همه جانبه کشور ادامه خواهند داد و از دستگاه‌های مسئول و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی می خواهیم ضمن گرفتن انتقامی سخت، تدبیری ویژه برای محافظت از دانشمندان و نخبگانمان در نظر بگیرند که خون آشامان جهانی نتوانند به اهداف پلید و غیر انسانی خود برسند.

بسیج اساتید، کارمندان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ۹۹/۹/۷
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: