کد خبر: ۱۲۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
فرمانده سپاه امیرالمونین صدرا:
فرمانده سپاه امیرالمونین صدرا گفت: در روز پایانی هفته بسیج ۲ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شهر جدید صدرا توزیع شد.
طی مراسمی در آخرین روز از هفته بسیج توزیع 2 هزار بسته معیشتی در رزمایش بزرگ کمک مومنانه توسط ناحیه امیرالمومنین(ع) شهر جدید صدرا میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و بی‌بضاعت این شهر آغاز شد.

سرهنگ پاسدار علی همتی سروستانی در  این مراسم گفت: 2 هزار بسته معیشتی توسط خیرین شامل اقلام ضروری برنج، روغن، حبوبات به ارزش 700 میلیون تومان تهیه شده که میان اقشار هدف شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه در این راستا 170 کارگر نیازمند در شهر جدید صدرا شناسایی شده که تعدادی از این جامعه هدف را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: مابقی بسته‌ها میان خانواده‌های دیگر شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی بسیجی توزیع می‌شود.


فرمانده سپاه امیرالمونین صدرا با بیان اینکه در دو ماه گذشته که این ناحیه شروع به فعالیت کرده، تعداد 25 هزار ماسک توسط بسیج میان شهروندان توزیع شده است، ادامه داد: همچنین با تهیه مواد ضدعفونی توسط شرکت عمران صدرا و شهرداری این شهر، کار ضدعفونی کردن شهر صدرا همچون مجتمع‌های مسکونی توسط جهادگران بسیجی آغاز شده است.

همتی سروستانی با بیان اینکه ایست و بازرسی‌های شبانه جهت تأمین امنیت این شهر توسط بسیج در دستور کار است، افزود: از امروز کار تهیه و تولید ماسک با تاسیس دو کارگاه تولیدی در این شهر آغاز شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: