آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش ‌و نوآوری وزارت دفاع دکترمحسن فخری زاده:
بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش ‌و نوآوری وزارت دفاع دکترمحسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی استان فارس، بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش ‌و نوآوری وزارت دفاع دکترمحسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.


دشمنان بیچاره و ضعیف بدانند که از مردمی شهید میگیرند که دعای بعد از نماز و آرزوی تک‌تکشان شهادت است.

ما ایرانیان هنوز غم سحر جمعه را فراموش نکرده بودیم که آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش غمی تازه در غروب جمعه بر دلهایمان نشاندند اما هر شهیدی را که از ما بگیرند دشمنی ما با این‌جنایتکاران بیشتر و قطرات خون این بزرگ مردان مهرتاییدی بر دشمنی با آنان خواهد بود.

ترور کردن افراد تاثیر گذار ایران اسلامی نشانگر این امر است که دشمنان از ایران اسلامی و مغزهای متفکر آن بیم‌  و واهمه دارد ،انگار هنوز هم دشمنان ایران اسلامی به این باور دست نیافته اند که هر گاه یک نفر از ما را به شهادت می رسانند به ازای هر قطره خونی که بر زمین می افتد جوانی چون سرو قد علم می کند و محکم و استوار تر از قبل راه را ادامه خواهد داد.

دشمن ملعون هنگامی که همزمان با سالروز شهادت دکتر شهریاری اقدام به ترور رئیس سازمان پژوهش و نو آوری وزارت دفاع نمود قصد لرزاندن دلهای ما را داشت اما نمیدانست تقدیم همین شهداست که مردم را هر روز بیشتر از روز قبل استوار تر پای امام و انقلابشان نگه داشته است.

ما دانشجویان ایران اسلامی بر این باوریم که پرچم انقلاب را ان شاءالله  به دست صاحب اصلی ان اقا صاحب الزمان (عج) خواهیم سپرد و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هر چه تلاش کنند ، نمی توانند جلوی این امر حتمی را بگیرند و چه زیبا فرمودند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ؛ بکشید مارا ملت ما بیدار تر می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: