آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
پایگاه شهید ابراهیم هادی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده:
پایگاه شهید ابراهیم هادی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، پایگاه شهید ابراهیم هادی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم در پی شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»
«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.»
(سوره مبارکه الأحزاب، آیه ۲۳)
بعد از ظهر جمعه، هفتم آذر ماه،در سالگرد شهادت شهید شهریاری، باز هم خونی پاک عالمی بر زمین ریخت. هنوز یک سال از شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی نگذشته که سازمان‌های تروریستی جهانی اینبار پدر هسته‌ای ایران را نشانه رفتند و دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، را به شهادت رساندند.
دشمنان خبیث انقلاب با هدف قرار دادن چهره‌های موثر و تربیت شدگان مکتب روح الله ترس خود را از این انقلاب و اهداف والای نظام اسلامی به وضوح نشان می‌دهند، غافل از اینکه با ریختن خون این عزیزان هزاران جوان جا پای ایشان می‌گذارند و ثابت قدم در راستای اهداف والای این شهیدان پیش میروند.

بر کسی پوشیده نیست که شهادت این دانشمند بزرگ هسته‌ای‌-موشکی، نتیجه امید بستن به غرب وحشی است و ماحصل برجامی است که اطلاعات امنیتی نخبگان را در اختیار آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی قرارداده و از این طریق راه ترور و حذف دانشمندان مومن ایران عزیز را برای رژیم‌های تروریست هموار کرد. متأسفانه شاهدیم که حتی پس از شهادت این عزیز باز هم وزیر امور خارجه دست به دامان اتحادیه اروپا و جامعه بین‌ المللی است که این عمل را محکوم کنند. آقایان وادادگی و وطن فروشی تا کی؟ مگر نه اینکه اطلاعات این شهید عزیز توسط همین سازمان‌های بین‌ المللی به اصطلاح حافظ صلح به این جنایتکاران داده شده؟

در شرایطی که در رسانه‌های صهیونیستی بارها از این شهید بزرگوار با‌ نام دانشمند هسته‌ای و موشکی نام برده و دست به تهدید ایشان زده‌اند، چرا دولت از گفتن شهید هسته‌ای اجتناب می‌کند و تنها کلمه‌ی دانشمند شهید را به کار می‌برد؟ چرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی اتفاقی نیفتاده و با دستور دولت دست به حذف واژه دانشمند هسته‌ای می‌زند؟ آیا غیر از این است که آقایان هنوز هم به دنبال مذاکره و ناراحت نشدن جنایتکاران غربی هستند؟

چرا دستگاه‌های امنیتی با وجود تهدیدات مکرر این شهید عزیز توسط رژیم صهیونیستی باز هم غفلت کردند و اجازده دادند چنین فاجعه‌ای رخ دهد؟ بی شک این حجم از گستاخی غربی‌ها نتیجه منفعل بودن دستگاه‌های امنیتی و سیاسی ماست و تا روزی که پاسخی در خور این اتفاقات به دشمنان داده نشود، باز هم شاهد چنین فجایعی خواهیم بود.

ما دانشجویان انقلابی هرگونه مذاکره و سازش با این جنایتکاران را محکوم می‌کنیم و با هر کس دم از مذاکره و سازش بزند همان برخوردی را خواهیم داشت که با دشمنان جنایتکار این ملت داریم.

در انتها شهادت این عزیز را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده عزیز این شهید و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از دستگاه‌های امنیتی دستگیری عوامل این عمل مذبوحانه و پاسخی قاطع به رژیم‌های تروریست عامل ترور این شهید عزیز و حاج قاسم سلیمانی را خواستاریم.
هشتم آذرماه ۱۳۹۹
پایگاه بسیج  دانشجویی شهید ابراهیم هادی دانشگاه دولتی جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: