آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
بیاینه شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی نوراباد ممسنی؛
مسئولینی که دم از مذاکره می‌زنند بدانند این از ضعف است که دشمن اینچنین دست به ترور دانشمندان ما بزند آنوقت ما درخواست مذاکره بدهیم نخیر اینکه اقتدار ملتی را با مذاکره به سخره بگیرید جز جهالت و... نخواهد بود.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی نوراباد ممسنی در پی ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده بیاینه صادر کرد.


سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند


 
با شهادت دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح با وجود شکست نقشه ترور او در سالهای گذشته  و شهادت شهیدان هسته‌ای چون علیمحمدی ، شهریاری ، احمدی روشن و رضایی نژاد نشان از این دارد که رشد علم و فناوری در کشور ما چنان لرزه‌ای بر آنها انداخته که دست به ترور های رذیلانه دانشمندان با می‌زنند.
 
️ترور شهید محسن فخری زاده برای چندین بار این نکته را به ما یاد آوری کرد که این اولین ترور نبوده و نخواهد بود و ردپای دشمنی دیرینه رژیم غاصب صهیونیستی  این غده چرکین در خاورمیانه  با مسلمانان در این ترور ها دیده‌ایم و خواهیم دید.
 
️ قطع به یقین از اصلی ترین خواسته های ما دانشجویان محاکمه و برخورد قاطعانه با عاملان و عامران این ترور از صدر تا ذیل است و لحظه‌ای از خواسته خود کوتاه نخواهیم آمد‌.

️ مسئولینی که دم از مذاکره می‌زنند بدانند این از ضعف است که دشمن اینچنین دست به ترور دانشمندان ما بزند آنوقت ما درخواست مذاکره بدهیم نخیر اینکه اقتدار ملتی را با مذاکره به سخره بگیرید جز جهالت و... نخواهد بود.

 اقتدار کشورمان در این است که با پرورش دانشمندان از فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش لرزه به اندام دشمنان جمهوری اسلامی بیندازند.

️مسئولینی خود را به خواب زده‌اند بدانید مواضع دشمن چه با مذاکره چه بی مذاکره علیه کشورمان تغییر نخواهد کرد و با شهادت شهید محسن فخری زاده دشمنی اینان بیش از پیش ثابت شده است.

️ ما دانشجویان بر سر عهد خود با شهیدان و امام راحل هستیم و پرچم مبارزه علیه ظلم تا آخرین قطره خون ثابت نگه خواهیم داشت.
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

نام:
ایمیل:
* نظر: