چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۹:۲۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه جهرم
همزمان با شروع به کار قرارگاه 17 ربیع به منظور مبارزه با احتکار و گران فروشی در جهرم، طی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه جهرم، انبار احتکار روغن خودروهای سبک کشف و ضبط شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با شروع به کار قرارگاه 17 ربیع به مناسبت هفته مبارک بسیج، به منظور مبارزه با احتکار و گران فروشی کالا در آن شهرستان، طی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه آن شهرستان، انبار احتکار روغن خودروهای سبک به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

بر همین اساس و با توجه به رصد اطلاعاتی و اجرای گشت شبانه مشترک متشکل از اطلاعات سپاه جهرم، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی و اداره صمت با مجوز دادستانی آن شهرستان، از یک باب منزل نیمه ساخته بازدید و کالاهای مذکور کشف و ضبط شد.

بهنام اتحاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران با تأیید این خبر افزود: کالاهای احتکار شده شامل: 4036 عدد روغن موتور 4 لیتری خارجی، 360 فیلتر هوا، 180 عدد ضد یخ، 300 عدد روغن هیدرولیک و 3 بشکه 220 لیتری واسکازین بوده است.

آن مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده 8 میلیارد و 287 میلیون ریال بوده که پرونده این کشف، جهت برخورد قانونی به اداره تعزیرات ارسال شد.

اتحاد در ادامه با اشاره به عدم ثبت  اطلاعات و آمار این کالاها در سامانه جامع انبارها، تأکید نمود: از مردم و واحدهای صنفی درخواست می کنیم هرگونه کالای خود را در آن سامانه ثبت کنند تا مشمول قانون احتکار نشود.

وی در پایا ناز همشهریان گرامی خواست تا هرگونه انبار مشکوک یا مشاهده کالاهای احتکار شده را به شماره 114 اطلاعات سپاه یا 124 سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند. 




نام:
ایمیل:
* نظر: