جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
خواهران بسیجی آماده خدمت رسانی در رحمت آباد
در ادامه برنامه های پایگاه های بسیج در هفته بسیج، چندین برنامه فرهنگی و جهادی در روستای رحمت آباد انجام گرفت. این برنامه ها به همت بسیجیان حوزه حضرت زینب سلام الله علیها و پایگاه های مختلف این حوزه اجرا شد.
همزمان با هفته بسیج چندین برنامه فرهنگی و جهادی در روستای رحمت آباد انجام گرفت.

این برنامه ها به همت بسیجیان حوزه حضرت زینب سلام الله علیها و پایگاه های مختلف این حوزه اجرا شد.

در برنامه فرهنگی قرآنی که به همت خواهر مبلغ و طللبه حوزه علیمه انجام گرفت، با برگزاری جلسه برای کودکان و نوجوانان روستای فتوح اباد، به ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین با کلام الهی کمک شایانی نمودند.

همچنین برای کمک به نیازمندان، تعداد ۵۰ کمک معیشتی بین اقشار نیازمند توزیع شد. این بسته ها شامل: برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و قند بود که به ارزش چهل میلیون ریال تهیه شده و در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در اختیار اقشار آسیب پذیر و نیازمند قرار گرفت.

از برنامه های دیگر این حوزه نیز می توان به توزیع مواد بهداشتی و ماسک اشاره نمود که فرمانده محترم حوزه در این خصوص گفتند: کار جهادی توزیع ماسک همچنان تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

در این برنامه که به همت بسیجیان پایگاه حضرت کوثر(علیها سلام) انجام شد، علاوه بر توزیع ماسک، داروی امام کاظم (علیه السلام) نیز به مردم اهدا شد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: