آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
بسیج دانشجویی کازرون خواستار شد؛
بسیج دانشجویی کازرون در بیانیه ای که به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده صادر کرد ضمن حمایت از پیشنهاد دکتر فریدون عباسی دوانی ، خواستار اقدام متقابل هسته ای به عنوان اولین پاسخ به ترور دانشمند برجسته هسته ای شد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، بسیج دانشجویی کازرون در بیانیه ای که به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده صادر کرد ضمن حمایت از پیشنهاد دکتر فریدون عباسی دوانی ، خواستار اقدام متقابل هسته ای  به عنوان اولین پاسخ به ترور  دانشمند برجسته هسته ای شد.
متن این بیانیه بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا ﴿ سوره مبارکه الأحزاب آيه ۲۳ ﴾
ترور دانشمند صنعت دفاعی و هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده از بزرگترین و موثرترین دانشمندان علمی کشور نشانه ای است از ماهیت تروریستی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی. بدون شک خون شهیدان باعث زنده تر شدن ملت ما خواهد شد و دانشمندان جوان کشور مسیر این اساتید شهید را  با سرعت بیشتری پیش خواهند برد.

این ترور ناجوانمردانه و بزدلانه بدون شک پیام های مشخصی دارد :
1 - دولت تروریست و جنایتکار آمریکا  و رژیم غاصب صهیونیستی قبل و بعد از برجام نمی شناسد و ماهیت آنها تروریستی بوده و هرگونه چراغ سبزی را با ریختن خون دانشمندان این کشور پاسخ می دهند.

2- دولت های مرتجع منطقه به ویژه رژیم سعودی بداند نقش آنها در شهادت این شهید عزیز مشهود و هویداست و بدون شک پاسخ محکم و کوبنده تری را در سطح وسیع تری دریافت خواهند کرد .

3- معطل کردن کشور به مذاکره با آمریکا گناه نابخشودنی است که تجربه 7 ساله برا ی هر عاقلی کفایت می کند اگر خود را به خواب نزده باشد . لذا ما دانشجویان بسیجی ضمن حمایت از پیشنهاد جناب آقای دکترعباسی دوانی نماینده محترم مردم انقلابی کازرون و رئیس کمسیون انرژی مجلس، از نمایندگان محترم می خواهیم در صحن مجلس  آغاز غنی سازی 20درصد، اخراج کلیه بازرسان آژانس ، قطع همکاری با آژانس و خروج کامل از برجام  را به تصویب رسانده و بصورت متناوب و مستمر از مسولین اجرایی آنرا مطالبه و پیگیری نمایند.

4- از رئیس محترم قوه قضاییه انتظار می رود علاوه بر محاکمه مزدوران و عوامل این ترور با کسانی که اطلاعات دانشمندان این کشور را به واسطه سازمانهای به اصطلاح بین المللی در اختیار دشمنان قسم خورده این مملکت قرار می دهند برخورد قاطع نموده و این برخورد صرفا محدود به چند مزدور نگردد .
بسیج دانشجویی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی اعلام می نماید  هرگونه چراغ سبز برا ی مذاکره توسط دولتمردان، خیانت به خون شهدا ی این کشور بویژه شهدای مقاومت و شهدای علمی می باشد و مردم نیز در زمان مناسب پاسخ خود را محکم و قاطع خواهند داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: