جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
سرهنگ مویدی
مکتب انقلاب اسلامی یک عنوانی است برگرفته از اندیشه انقلاب، مبانی انقلاب، راه انقلاب، اهداف انقلاب و وظایف انقلاب است و برخاسته از مکتب اصیل اسلام ناب است.
سرهنگ دوم پاسدار علیرضا مویدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن هفته مکتب انقلاب اسلامی ضمن تسلیت شهادت شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ودفاعی کشور  گفت: خط سرخ شهادت امتداد یافته فرهنگ عاشورا است که تضمین کننده پیروزی نهایی مکتب انقلاب اسلامی بر جبهه طواغیت خواهد بود.
وی در ادامه به معرفی مکتب انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: مکتب انقلاب اسلامی یک عنوانی است برگرفته از اندیشه انقلاب، مبانی انقلاب، راه انقلاب، اهداف انقلاب و وظایف انقلاب است و برخاسته از مکتب اصیل اسلام ناب است. سخنرانی۱۳۷۹/۹/۱۲رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام در ماه مبارک رمضان یک نقطه عطفی برای تدوین مکتب و ترسیم راه انقلاب اسلامی است و  برای شرایط دهه‌هایی که در  گذشته وجود داشت و همچنین دهه ای که در پیش داریم، باید مورد استفاده قرار گیرد.
فرمانده سپاه سروستان در ادامه اظهار کرد: رجوع به مکتب انقلاب اسلامی تضمین‌کننده حل مسائل جاری و ارتقای تعالی فرهنگی کشور است.
فرمانده سپاه سروستان  با 
بیان این نکته که انقلاب اسلامی، یک حرکت سیاسی صرف یا یک رخداد و تحول ساده نبودافزود: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) یک مکتب فکری است که ریشه در دین مبین اسلام دارد و خاصه الهام گرفته و برآمده از انقلاب بزرگ عاشورا است.این مکتب فکری متعلق به سرزمینی مشخص و محدود به مرزهای زمینی و خط کشی‌های ملی و نژادی و قومی‌ نیست. هر انسان مسلمانی که در راه اسلام و آموزه‌های عاشورای حسینی قدم بر می‌دارد، باید نسبت به انقلاب اسلامی علاقه مند باشد و تلاش کند در مسیری که این مکتب توصیف و توصیه می‌کند حرکت نماید. سرهنگ مویدی مکتب انقلاب اسلامی را بیدارگر ضمیر و وجدان انسانی دانست 
و بیان داشت :ما اگر خواهان حفاظت از هویت و ناموس بشری و امنیت و عزت جهان اسلام هستیم باید از مکتب انقلاب اسلامی بهره بگیریم. این مکتب ما را برای قیام و اقدام در برابر مستکبران و استعمارگران آماده میکند

نام:
ایمیل:
* نظر: