گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
با رعایت پروتکل های بهداشتی :
جلسه پیگیری برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان و جمعی از مسوولان ادارات شهرستان سپیدان برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان ، عصر دیروز ( چهارشنبه 12 آذر ) جلسه هماهنگی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان برگزار شد .
حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان در این جلسه با اشاره به خصوصیات شهید سلیمانی اظهار داشت : ایشان به تنهایی یک فرد، یک ژنرال و یک سردار نبود، بلکه ایشان مکتبی را ایجاد کرد که در راستای اندیشه پیامبر گرامی اسلام (ص) و تفکرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران (ره) و مقام معظم رهبری است که این مکتب را مکتب سلیمانی یاد می‌کنند.
سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپیدان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های مناسب و فاخر در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت : برنامه های متعددی طراحی شده و در تلاش هستیم با تعامل و همراهی همه ادارات و نهادهای فرهنگی و هیات های مذهبی شهرستان و با توجه به محدودیتهای ناشی از کرونا ، فعالیتهای قابل توجهی را در این زمینه رقم بزنیم .
فرمانده سپاه سپیدان شهادت شهید فخری را هم تسلیت گفت و افزود : شهادت دانشمند هسته ای کشورمان نه تنها خللی در برنامه های اتمی ایران وارد نمیکند بلکه موجب تقویت روحیه سایر دانشمندان هسته ای خواهد شد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با اشراف کامل اطلاعاتی، عاملان و آمران این اقدام تروریستی را شناسایی کرده و با یک اقدام قاطعانه انتقام خون این شهید دانشمند را از مسببین آن خواهند گرفت.
در این جلسه پنج کارگروه در زمینه های مختلف تعیین شد تا با برنامه ریزی و تدوین برنامه های فرهنگی و مذهبی ، اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به بهترین نحو ممکن در شهرستان سپیدان برگزار گردد .


نام:
ایمیل:
* نظر: