آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ممسنی، از نماینده این شهرستان در مجلس یازدهم، جهت حضور در محفل دانشجویی و پاسخگویی به مطالبات دانشجویان دعوت به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ممسنی، از نماینده این شهرستان در مجلس یازدهم، جهت حضور در محفل دانشجویی و پاسخگویی به مطالبات دانشجویان طی نامه ای  دعوت به عمل آورد.

در این نامه آمده است:



نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم دکتر مجید انصاری

سلام علیکم
به استحضار می رساند که با توجه به رهبری مبنی بر زمین نگذاشتن پرچم مطالبه گری و آرمان خواهی، بسیج دانشجویی بنا بر رسالت خود در پاسداری از ارزش های انقلاب و دفاع از حقوق مردم همواره در صف مطالبه گری از مسئولین پیشتاز بوده است. حال که مردم شما را به عنوان منتخب خود در خانه ملت برگزیده اند امید به این است که شامل تحولات عظیمی به نفع مردم باشیم. مسلما در صدر مطالبات، رسیدگی به وضع اقتصادی و معیشت مردم ممسنی و رستم مدنظر می باشد. اکنون که موسم شعار به پایان رسیده انتظار می رود که طبق تعهدات قانونی و اخلاقی در پاتوق دانشجویی مبنی بر تعامل با دانشجویان و پاسخگویی به مطالبات آنها، مستدعی است با توجه به دعوت قبلی این سازمان در تیر 99 و عدم همکاری آن بزرگوار، طبق برنامه کاری شخصی زمانی را جهت حضور در محفل دانشجویی مشخص و اعلام فرمایید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های ممسنی
نام:
ایمیل:
* نظر: