پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۴:۳۱
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی سپاه لارستان
به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی سپاه لارستان،بیش از 14هزار و پانصد راس از دام های لارستان با ارائه خدمات کلینیک سیار دامپزشکی واکسینه شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان، با همت کانون بسیج جامعه کشاورزی سپاه لارستان ،رزمایش  هوشمندسازی کشاورزی و استفاده از خدمات کلینیک سیار دامپزشکی با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان لارستان و تیم کلینیک سیار دامپزشکی، بسیج سازندگی سپاه لارستان و گروه های جهادی پیامبر اعظم (ص) و شهید حججی شهرستان برگزار شد.
در این رزمایش بزرگ، تعداد 14هزار و 764 راس از دامهای بخش مرکزی، بیرم، جویم، بنارویه واکسینه و 501 مورد معاینه رایگان دام  انجام شد.
لازم به ذکر است واکسیناسیون انجام شده که از لحاظ کیفیت و کمیت در سطح لارستان کم نظیر بوده به منظور ایمنی دامها در برابر بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک، بروسلوز (تب مالت) و آبله قرار گرفته و خدمات دیگری نیز در حوزه بررسی وضعیت بیماری‌ آنفولانزا و بررسی وضعیت مرغ‌های بومی در طول این رزمایش انجام شد.
هم‌چنین برخی از مربیان طرح همگام با کشاورز نیز در مناطق بخش مرکزی، جویم، بیرم و بنارویه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ارائه خدمات مشاوره به کشاورزان پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: