جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۶:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
به همت بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س جهرم
همزمان با سالروز ولادت سراسر با سعادت حضرت زینب کبری س و روز پرستار، با حضور فرمانده سپاه جهرم، از پرستاران و کادر درمان بیمارستان مطهری آن شهرستان تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با سالروز ولادت سراسر با سعادت حضرت زینب کبری س و به مناسبت روز پرستار، با حضور سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه آن شهرستان , و تنی چند از خواهران بسیجی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س، از پرستاران و کادر درمان بیمارستان مطهری جهرم، با اهدائ لوح و شاخه ی گل، تقدیر شد.

خانم فرهادي، فرمانده حوزه مقاومت بسيج فاطمه الزهرا س، با اعلام اين خبر افزود: بسيجيان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س، ضمن حضور در بيمارستان مطهري و عرض خسته نباشيد و خداقوت به پرستاران و کادر درمان آن بيمارستان، از زحمات ايشان تشکر و قدرداني نمودند.
وي با اشاره به سالروز ميلاد حضرت کبري س  اظهار داشت: سرلوحه کار و عمل پرستاران متبرک شده به اسم عقيله بني هاشم تا با تأسي از ايشان، مرحمي بر دردهاي بيماران بگذارند.

سرهنگ احمدي فرمانده سپاه جهرم نيز ضمن تبريک اين روز فرخنده، از زحمات پرستاران و کادر درمان بيمارستان مطهري و مجموعه دانشگاه علوم پزشکي، تقدير و تشکر نمود و تأکيد نمود: بسيجيان شهرستان جهرم، هميشه يار و ياور کادر درمان علي الخصوص در زمينه مقابله با بيماري منحوس کرونا بوده و خواهند بود.





نام:
ایمیل:
* نظر: