جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۳:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
به همت بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا س
همزمان با سلاروز میلاد حضرت زینب س و روز پرستار، جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا س جهرم، به همراه سرهنگ احمدی فرمانده آن ناحیه، از زحمات و تلاشهای پرستاران بخش کرونای بیمارستان پیمانیه، تقدیر نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، همزمان با سلاروز میلاد حضرت زینب س و روز پرستار، جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت الزهرا س، به همراه سرهنگ احمدی فرمانده آن ناحیه، از زحمات و تلاشهای  پرستاران بخش کرونای بیمارستان پیمانیه، تقدیر نمودند.

بر همین اساس، سرکار خانم یزدانبخش، فرمانده حوزه مقاومت الزهرا س ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری س، و به پاس زحمات و تلاشهای دلسوزانه پرستاران بخش کرونای بیمارستان پیمانیه که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، از ایشان تقدیر شد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری نیز در این آئین، با اشاره به تلاشها و زحمات شبانه روزی پرستاران و کادر درمان بیمارستان پیمانیه، گفت: تلاشهای خالصانه و ایثارگری پرستاران و کادر درمان آن بیمارستان غیر قابل جبران است و لی به رسم ادب، با حضور در این مکان، از زحمات ایشان، تشکر و قدر دانی می نمائیم .

وی در ادامه تآکید نمود: مجموعه بزرگ سپاه و بسیج شهرستان جهرم، با تمام ظرفیت و توان خود، یار و یاور کادر درمان می باشند تا در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، با ایشان همکاری و باعث قوت قلب کادر درمان باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: