سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۳:۳۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
سرهنگ احمدی جابری:
فرمانده سپاه جهرم گفت: همزمان با تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی با هدف مبارزه با ویروس منحوس کرونا، 420 نفر از بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت آن شهرستان، با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به صورت داوطلبانه همکاری می کنند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حدود یک ماهی است که از تشکیل قرارگاه و اجرای طرح جامع شهید سلیمانی با هدف مبارزه با بیماری منحوس کرونا در سطح کشور میگذرد.

بر همین اساس نیروی مقاومت بسیج که از ابتدای مبارزه با بیماری کرونا دوشادوش کادر درمان، در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس بوده، اکنون نیز همزمان با ابلاغ طرح جامع شهید سلیمانی به یاری جامعه پزشکی کشور شتافته است.

در همین راستا، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم در گفتگو با خبرنگاران، از همکاری چشمگیر نیروی مقاومت بسیج با دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

وی با اشاره به تقسیم بندی بسیجیان در سه سطح مراقبتی، حمایتی و نظارتی بیان داشت: 420 نفر از بسیجیان حوزه ها و پایگاههای شهرستان جهرم به صورت داوطلبانه در این طرح، با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند.

سرهنگ احمدی جابری ضمن تقدیر از وظیفه شناسی بسیجیان و کمک به اجرای این طرح، اظهار نمود: تیمهای مراقبتی بسیج، وظیفه رصد، کنترل، شناسایی و آموزش بیماران و آسیب دیدگان نیازمند، غربالگری دیگر اعضای خانواده مبتلایان، سرکشی غیر تخصصی حضوری یا تلفنی و بررسی شرایط ایزوله در منزل فرد مبتلا به کرونا را بر عهده دارند.

آن مقام مسئول در ادامه وظیفه تیمهای حمایتی را تهیه و توزیع بسته های معیشتی، رفع آلودگی منازل بیماران مبتلا و مکانهای عمومی بر شمرد.

فرمانده سپاه جهرم وظیفه تیم های نظارتی را نظارت، کنترل و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اصناف، به همراه گشت زنی و تذکر لسانی استفاده از ماسک، تهیه لیست اماکن عمومی و مراکز خرید مواد غذایی، عنوان نمود.

وی ضمن قدردانی از ایثارگری و فداکاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، پرستاران بیمارستانها و کادر درمان شهرستان جهرم، از عموم مردم خواست تا با عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی و رعایت اصول بهداشتی به آن قشر زحمت کش و ایثارگر، کمک کنند.






نام:
ایمیل:
* نظر: