جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۲:۲۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ احمدی جابری از برگزاری بیش از 100 برنامه مردمی توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان جهرم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده آن ناحیه، از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان جهرم، با هدف بزرگداشت اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، خبر داد.

سرهنگ احمدی با بیان ترس و خوف استکبار جهانی از فرمانده هان جبهه مقاومت، که تمامی طرح ها و برنامه ریزی های آنها را در خاورمیانه، نقش بر آب کرده بود، اظهار داشت: سردمداران جاهل و احمق استکبار به گمان خود با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می توانند جلو پیشرفت جبهه مقاومت و اتحاد مردم منطقه را بگیرند.

وی در ادامه گفت: خون سرداران شهید جبهه مقاومت باعث بیداری قشر عظیمی از مردم منطقه گردید تا بدانند که استکبار جهانی چه خوی ددمنشانه ای در نهاد خود دارد.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به تاثیر خون شهدا در بیداری ملتها، اذعان داشت: مسئولین مرعوب کشورهای منطقه نیز باید بدانند که در این کارزار، پیروزی با جبهه حق است و نباید از هیمنه پوشالی استکبار ترسید.

آن مقام مسئول با اشاره به مشی مردمی سپهبد سلیمانی که ایشان را به سردار دلها معروف ساخته از برگزاری برنامه های متنوع مردمی  توسط پایگاههای مقاومت و حوزه های بسیج خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی کتابخوانی، عکاسی، وصیت نامه شهید سلیمانی، تهیه برشور، نشریه، فضاسازی سطح شهر و مساجد، برگزاری یادواره در فضای مجازی و حقیقی، اهداء بسته های فرهنگی، راه اندازی کاروان خودرویی و رژه موتوری، برگزاری نمایشگاههای عکس، دلنوشته و پوستر، از برنامه های مختلف فرهنگی این ایام است.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی اقشار ضعیف در گوشه و کنار شهرستان و روستاهای اطراف از اجرای برنامه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و افزود: به همت خیرین و بسیجیان پایگاههای شهر و روستا، این کمکها به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

احمدی جابری از برگزاری نشست های نهضت روشنگری همزمان با ایام الله 9 دی و روز بصیرت توسط پایگاههای مقاومت بسیج خبر داد و افزود: محور و موضوع این نشست ها انتقام سخت از عاملان و آمران ترور فرماندهان مقاومت، چیستی و چرایی این موضوع است.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی، تهیه محتوای فضای مجازی، برپایی ادعیه، اکران فیلم در پایگاهها، برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی، راه اندازی موکب و .... را از دیگر برنامه های ایام اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: