آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان:
نه دی روز تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار ملت انقلابی، شکوه اقتدار و میثاق عهد و پیمان با ولایت و روز مایوس شدن سران استکبار و صهیونیسم جهانی و ایادی آنان و روز بصیرت و ولایتمداری ایران اسلامی ودوستداران ایران است.
بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان به مناسبت یوم الله نه دی بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله  روز ۹ دی ماه ، روز تجلی قدرت اللهی و روز امتحان امت  اسلامی بود. 
و با شعار محور"بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی"وانسجام ملی با وحدت وهمدلی .

بی تردید حماسه ی ۹ دی، به عنوان حماسه‌ی بصیرت  و اسلام خواهی مردم انقلابی ایران در ذهن تاریخی همه دوستداران ایران اسلامی  ثبت و ماندگار خواهد شد.

حماسه ی ۹ دی در این میان نماد پایداری بر ارزش ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس آموز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

روز تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار ملت انقلابی،  شکوه اقتدار و میثاق عهد و پیمان با ولایت و روز مایوس شدن سران استکبار و صهیونیسم جهانی و ایادی آنان و روز بصیرت و ولایتمداری ایران اسلامی ودوستداران ایران  است.

اینک در آستانه شهادت ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، ضمن پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در ۹ دیماه ۸۸ و محکوم نمودن اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان، بسیج دانشجویی ارسنجان اعلام می دارد هنوز هم بر آن عهد و پیمانی که با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و رهنمودها و مطالبات مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بسته، استوار و ثابت قدم ایستاده و برای هرگونه روشنگری، جهاد و مجاهدتی تا رسیدن به اهداف قدسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  با لبیک به ندای ولی امر مسلمین(مدظله العالی ) اعلام آمادگی می نماییم .(والسلام علی من اتبع الهدی) .
نام:
ایمیل:
* نظر: