جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه:
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه گفت: مکتب قاسم سلیمانی، مکتب شرف، مکتب حماسه، مکتب غیرت، مکتب شهامت و شجاعت است و امروز شهید سلیمانی قدرتمندتر از سردار سلیمانی است.

به گزارش تنویر، شب گذشته مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار بیژنی شهید شاخص شهرستان مهر و اربعین شهید هسته‌ای، محسن فخری زاده در حسینیه سید معصوم شهر اسیر از توابع شهرستان مُهر با حضور جمعی از مسئولین و مردم برگزار شد.

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه در ابتدای صحبت‌های خود گریزی به حماسه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ زد و بیان داشت: ۹ دی‌ماه روز بصیرت، روز میثاق امت با ولایت و روزخنثی کردن توطئه‌های دشمن به همت مردم است، مردمی که وفادار به انقلاب و نظام و ولایت هستند.

در نظام اسلامی مردم ولی نعمت هستند

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمت‌اند در نظام جمهوری اسلامی همه‌کاره مردم هستند ، میزان مردم هستند و ارباب مردم هستند و مسئولین نوکر مردم هستند و هرکس این تفکر را ندارد مسئول شایسته‌ای برای مردم نیست، مردم در جامعه اسلامی بسیار مهم هستند.

مردم در همه شرایط پای نظام ایستادند

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه این نظام و انقلاب متعلق به مردم است و این مردم بودند که نظام و انقلاب را در دفاع مقدس و دفاع از حرم یاری کردند و در سختی ها ایستادگی کردند، تاکید کرد: مدیری که این تفکر را نداشته باشد درشان مردم نیست، امروز مردم با مشکلات و سختی‌هایی روبرو هستند که شایسته نیست در چنین شرایطی باشند.

وحدت و نوکری ملت تحت امر ولایت نیاز امروز جامعه است

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان این که من به دسته بندی ها و تقسیم بندی های سیاسی هیچ اعتقادی ندارم، تصریح کرد: به اعتقاد من تا امروز نه اصولگرایان و نه اصلاح‌طلب‌ها هیچ‌کدام وظیفه خود را نسبت به مردم به نحو احسنت انجام نداده اند و مردم از جریان چپ و راست خسته هستند، امروز اقتضای مملکت ما وحدت و نوکری ملت تحت امر ولایت است و هرکس با هر سلیقه و گرایش سیاسی، تحت امر ولایت برای مردم نوکر خوبی باشد ما نوکر او هستیم و من به دسته‌بندی و تقسیم‌بندی‌های سیاسی هیچ اعتقادی ندارم.

این مسئول ادامه داد: مردم ما در حماسه ۹ دی‌ماه ثابت کردند که پای پیمان خود با ولایت هستند و هیچ‌گاه پیمان خود را تغییر نمی دهند.

سردار سلیمانی قهرمان خدایی بودن بود

سردار رحیم نوعی اقدم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیان مولفه های مکتب شهید سلیمانی پرداخت و بصیرت را یکی از مؤلفه های بسیار مهم این مکتب برشمرد و اظهار داشت: سردار سلیمانی یک مکتب است، سردار سلیمانی فردی خاص و دست‌نیافتنی نبود، سردار سلیمان با مردم هیچ فاصله‌ای نداشت،او قهرمان خدایی بودن خود بود، قاسم سلیمانی قهرمان متوکل به الله بودن بود، قاسم سلیمانی قهرمان اهل‌بیتی بودن بود، قاسم سلیمانی عقبه‌اش کربلا بود، فرهنگش عاشورا بود، ادبیاتش حماسی بود و امامش سیدالشهدا بود.

وی ادامه داد: قاسم سلیمانی را خدا برجسته کرد و خدای تبارک‌وتعالی به دل‌ها گذاشت و خدای متعال سردار سلیمانی را به رخ دنیا کشاند و شأن سردار سلیمانی این بود که در چنین حالتی شهید شود.

هرچه می خواستیم شد هر چه آمریکایی ها خواستند نشد

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه تصریح کرد: ۴۲ سال است که انقلاب توسط آمریکا محاصره‌ و تحریم شده است و آمریکا دارای ارتش قدرتمند، فنّاوری بالا، اشراف اطلاعاتی و جاسوسی دست آمریکا است و طول این ۴۲ سال درگیری با آمریکا هر آنچه ما می‌خواهیم می‌شود و هر آنچه آمریکایی‌ها می‌خواهند نمی‌شود، این مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: آمریکایی خواستند انقلاب پیروز نشود، شد، جنگ را تحمیل کردند، پیروز شدیم، می‌خواستند حزب‌الله لبنان در مقابل اسرائیل شکل نگیرد که به فضل الهی امروز حزب‌الله به مکتب تبدیل‌شده، آمریکا گفت بشار اسد باید برود، ولی یک ابرمرد، یک فرمانده و یک مجتهد(مقام معظم رهبری) گفت آمریکایی‌ها غلط می‌کنند و بشار اسد باید بماند و امروز ۸ سال است که آمریکایی‌ها می‌خواهند بشار اسد را از قدرت بردارند ولی نمی‌توانند.

امروز شهید سلیمانی قدرتمند تر از سردار سلیمانی است

سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)در سوریه در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: مکتب قاسم سلیمانی، مکتب شرف، مکتب حماسه، مکتب غیرت، مکتب شهامت و شجاعت است و امروز شهید سلیمانی قدرتمندتر از سردار سلیمانی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: