جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۸:۵۰
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
فرمانده سپاه لارستان در گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شب گذشته به همت پایگاه مقاومت شهید شاکری و کانون فرهنگی هنری مسجد جامع لار در مسجد جامع لار برگزار شد.
در این مراسم، فرمانده سپاه لارستان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت زهرا(س)، در سخنانی روشنگرانه و بصیرت افزا، خاطرنشان کرد: امروز منفورترین اشخاص نزد مردم، رئیس جمهور آمریکا و اعوان و انصارش و همچنین طایفه  داعش هستند و بحث داعش و جاانداختن آن در منطقه یک گذرواژه برای پرداختن به جمهوری اسلامی ایران بود که سردار دلهای ما حاج قاسم سلیمانی با بصیرت و زمان شناسی خود و با اتحاد و سازماندهی محور مقاومت توانست پای این شجره خبیثه را از سر مردم مظلوم منطقه قطع کند.
سرهنگ عیسی افسری در ادامه به جنگ رسانه ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران خصوصا قشر نوجوانان و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز آنچه که به بصیرت حمله می کند ، حمله ناجوانمردانه رسانه ای است که قدرت ادراک،تشخیص و تحلیل را تغییر می دهد و به اصطلاح جای جلاد و شهید را عوض می کند.
وی با بیان اینکه فتنه با غبارآلود کردن فضا، حقایق را وارونه جلوه می دهد افزود: بصیرت یعنی عبور از همین فتنه هایی که حقایق و واقعیات را عوض کرده و جور دیگری جلوه می دهد.
وی تصریح کرد: دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی یعنی آن چیزی که مربوط به تفکر، تعقل، اندیشیدن و تحلیل کردن است در صدد است آدم ها را به تحلیل غلط  وادارد که این تحلیل غلط در نهایت منجر به تغییر رفتار و زاویه گرفتن از راه مستقیم  خواهد شد و بصیرت، لازمه عبور از جنگ رسانه ای و شناختی دشمنان است.
بر اساس این گزارش،اجرا و روایتگری مهدی گنجی از همرزمان سردار سلیمانی، اجرای سرود گروه فرهنگی هنری آدینه، رونمایی از اثر جدید بسیجی حسین فروغی فر هنرمند ارزشی شهرستان و مداحی ذاکر اهل بیت هادی دلبری از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.
گفتنی است در پایان این مراسم ، بسیجیان پایگاه شهید شاکری و هیت امنای مسجد جامع لار به پاس سالها خدمت صادقانه و خالصانه سرهنگ پاسدار  امیر جاهدی فرمانده سابق سپاه لارستان با اهدای قاب تمثال سردار سلیمانی تقدیر به عمل آوردند.



نام:
ایمیل:
* نظر: