چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
در سالروز شهادت سردار دلها صورت گرفت...
در اولین سالگرد شهادت سردار دلها، قرارگاه همدلی و کمک مومنانه سپاه ناحیه زرقان به ‌نیابت از سردار دلها،حاج قاسم عزیز ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و طی مراسمی با حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان آغاز به توزیع در بین نیازمندان و محرومین این شهرستان گردید.
در اولین سالگرد شهادت سردار دلها،شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش قرارگاه همدلی و کمک مومنانه سپاه ناحیه زرقان به ‌نیابت از سردار دلها،حاج قاسم عزیز ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۲ میلیون ریال تهیه و طی مراسمی با حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان آغاز به توزیع در بین نیازمندان و محرومین این شهرستان گردید.

در این مراسم سرهنگ افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان ضمن گرامیداشت ایام دهه بصیرت و  تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و ارتحال عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی، بیان کرد:
بنا به فرمایشات حضرت آقا استمرار کمکهای مؤمنانه را همچنان در دستور کار خواهیم داشت و با هم افزایی همه خیرین عزیز و مسئولین بزرگوار به این امر خیر ادامه خواهیم داد.

راه شهیدان ادامه دارد ...

حاج قاسم، رسم عاشقی و عاشق بودن را باید از تو آموخت که تا انتهای مسیر زندگی از هدفت که خیر بود دست نکشیدی و عاشقانه آن را دنبال کردی تا به شهادت رسیدی.حالا داستان عشق تو همه دنیا را در برگرفته.

این برنامه به همت قرارگاه همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان زرقان انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: