آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام رسول محمدی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کازرون، طی سخنانی با گرامیداشت رشادت‌های سردار سلیمانی، خاطر نشان نمود: سردار سلیمانی، مکتبی را بنا نهاد که آن مکتب هنوز ادامه دارد و همچنان نیز ادامه خواهد داشت. با شهادت سردار سلیمانی نه تنها این راه تعطیل نخواهد شد، بلکه راه و مکتب ایشان تداوم خواهد یافت. البته دشمن نیز تاوان به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام را خواهد پرداخت و این فقط ما نیستیم که در خط مقدم چنین انتقامی قرار داریم.

ایشان در ادامه با اشاره به رسالت مهم دانشگاهیان در تبیین اندیشه‌ها و معرفی وجوه مختلف سردار قاسم سلیمانی، خاطر نشان نمود: در حال حاضر ما شاهد یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان هستیم و بنابراین بایستی خودمان را در همه زمینه‌ها آماده کنیم. دشمن در هر شرایطی دشمن است و همین مسئله به ما یادآوری می‌کند که باید با تمام توانمان در جهت شناخت جنبه‌های مختلف این جنگ ترکیبی تلاش کنیم.

پس از ایشان، سرهنگ غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، طی سخنانی با تشکر از میزبانی دانشگاهیان شهرستان برای برگزاری این نشست، اظهار امیدواری نمود با الگوگیری از سیره و روش سردار شهید قاسم سلیمانی، بتوانیم رفتاری در تراز نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم. ایشان با اشاره به ظرفیت‌های متعددی که در ابعاد مختلف شخصیتی سردار سلیمانی وجود دارد، خاطر نشان نمود: معرفت نسبت به این شخصیت، نیازمند تلاش زیادی در طولانی مدت است. دانشگاه‌ها در تبیین این موضوع و همچنین در تبیین مکتب قاسم سلیمانی ورود کنند تا عموم جامعه بهتر بتوانند با جنبه‌های مختلف شخصیتی ایشان آشنا شوند.

سرهنگ توکل در ادامه با تصریح بر اینکه گام اول انقلاب را با قاسم سلیمانی برداشتیم و گام دوم را با شهید قاسم سلیمانی برمی‌داریم، به مرور برخی از وجوه شخصیتی سردار سلیمانی پرداخت و افزود: ایشان در کنار شخصیت پراقتدار نظامی، دارای شخصیت سیاسی قویی نیز بودند و تکیه‌گاهی محکم برای دیپلماسی کشور محسوب می‌شدند. علاوه بر اینها شهید سلیمانی در بُعد اجتماعی، یک مصلح اجتماعی، مردم‌دار، مردم‌یار و مردم‌دوست بود و با ارتباط‌های قوی که با بخش‌های مختلف جامعه برقرار کرده بود، حلقه وصل نسل اول، دوم، سوم و چهارم کشور محسوب می‌شد. ایشان همچنین در حوزه فرهنگی، یک عبد صالح بودند. با آنکه در کشور غریب و دور از وطن فعالیت داشتند، اما موفق شده بودند افراد را از فرهنگ‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار دهند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: