پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج):
سرهنگ علی پور گفت: کار بسیجیان را در ایام کرونا میتوان معجزه دانست. در کمک های مومنانه، نذر خون، اردو جهادی، ضد عفونی مبلمان و معابر شهری، تولید و توزیع ماسک، همکاری با علوم پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی و....بسیجیان فعال بوده و به یاری مردم شتافته اند.
به گزارش مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، سرهنگ دوم پاسدار مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) در سرکشی از پایگاه شهید علی محمدی تابع حوزه مقاومت بسیج ۴ حضرت بلال (ع) گفت: کار بسیجیان را در ایام کرونا میتوان معجزه دانست، در کمک های مومنانه، نذر خون، اردو جهادی، ضد عفونی مبلمان و معابر شهری، تولید و توزیع ماسک، همکاری با علوم پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی و....بسیجیان فعال بوده و به یاری مردم شتافته اند.

کار بسیجیان را در ایام کرونا معجزه است/ توزیع بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله با اشاره به توزیع بسته های مومنانه، خاطرنشان کرد: از اوایل شروع بیماری کرونا، به همت پایگاه های مقاومت در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) حدود ۱۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است. یقینا بسیج ظرفیت بسیار بزرگی است و دولت اگر میخواست با همه اعتبارات خود این کار را انجام دهد، توان این موضوع را نداشت.

وی در توصیه به بسیجیان اظهار داشت: قدر فرصت ها را بدانیم و این جمع صمیمی را از دست ندهیم. ما وظیفه داریم تا بسیج را که یادگار امام خمینی (ره) سنگر به سنگر و مسجد به مسجد تقویت کنیم. 

به گفته سرهنگ علی پور، بسیجی اگر ارتباط خود را با مسجد، نماز و توسل به اهل البیت (ع) حفظ کند، یقینا در عرصه های مختلف موفق خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این جلسه، به پرسش های بسیجیان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ح







نام:
ایمیل:
* نظر: