آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس:
درک شهدای آسمانی توفیق سلیمانی وار می خواهد و باچشمان آلوده به مناصب دنیوی و با نگاه های ابزاری به شهدا امکان پذیر نیست و نخواهد بود.
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در پی هتک حرمت مقام شامخ یادواره سید و سالار شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی ریاست و مسئولین این دانشگاه بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:


كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ
این عمل که سخن بگویید و خلاف آن کنید بسیار سخت خدا را به خشم و غضب می آورد. " آیات ۳ و ۴ سوره صف"

از بدو انقلاب اسلامی تا به امروز همواره عده ای با اختلاف افکنی و فتنه انگیزی در کشور، سعی در برهم زدن وحدت آحاد جامعه ی اسلامی داشته اند. فتنه انگیزی هایی که گناه آن ها طبق آیات قرآن کریم از قتل هم بیشتر و عذاب آن ها نیز شدیدتر می باشد.

 بی شک یاد شهدا و علی الخصوص سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در دلهای مردم ایران زنده است و این نکته که خاک خونین جبهه ها هنوز به یاد سالهای دفاع مقدس زیارتگاه دلدادگان راه نور و شهادت است خود بهترین گواه این مهم است، آنانکه راه شهدا را می جویند و ذره ذره خاک جبهه ها را توتیای چشم خود می دارند.


 به اطلاع عموم دانشجویان ،کارکنان و خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای میرساند پیرو جلسه مورخ ۹۹/۱٠/۱٠ بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با ریاست و معاونین دانشگاه مصوب شد مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهید دانشکده سردار ولی نوری ، شهدای گمنام دانشکده و شهدای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شود.

 همچنین در این جلسه مقرر شد این یادواره با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شهر شیراز حضرت آیت الله دژکام و فرماندهی محترم سپاه فجر استان سردار بوعلی در تاریخ ۱۳دی ماه۱۳۹۹ مقارن با سالروز آسمانی شدن سردار عزیزمان برگزار شود که با سنگ اندازی، هتک حرمت و دخالت مستقیم ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس لغو شد. 

جای بسی تاسف است که چگونه افرادی می توانند اینگونه نسبت به آن همه تقدس و معنویت بی تفاوت و بی بهره باشند؟ چگونه افرادی خود را نیروی انقلابی می نامند درحالی که از درک شهدا و جبهه های مقاومت عاجزمانده اند؟

به راستی چقدر وقاحت و نمک نشناسی میخواهد که هتک حرمت به شهدای انقلاب اسلامی و سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی را ترویج کند؟ ای کاش برای عده ای لحظه ای توفیق تامل بود تا می دانستند چرا و برای چه اهدافی شهدا خود را فدای انقلاب اسلامی ایران کردند. 

آری! براستی درک شهدای آسمانی توفیق سلیمانی وار می خواهد و باچشمان آلوده به مناصب دنیوی و با نگاه های ابزاری به شهدا امکان پذیر نیست و نخواهد بود.

سنگ اندازی در مسیر برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی (از جمله یادواره های شهدا،هیئات مذهبی و..) در سطح دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور و زاویه عمیق مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه های فنی و حرفه ای و دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور با سیره شهدا، نیروهای ارزشی و انقلابی من جمله بسیج دانشجویی حکایت از این موضوع دارد که امروزه تیم مدیریتی حاکم بر دانشگاه فنی و حرفه ای این دانشگاه را به حیات خلوتی تبدیل کرده است که عده ای از عناصر نالایق و غیرمتعهد در آن گستاخانه جولان میدهند و خون پاک شهدا را پایمال میکنند،بی شک مسئولین ارشد این دانشگاه باید در دادگاه عدل الهی پاسخگوی اقدامات جسورانه بعضی از مدیران دانشگاه باشند.

 دانشجویان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس خود را مکلف می دانند از اینگونه حرکات که متاسفانه مسبوق به سابقه نیز هست اعلام انزجار نمایند و از مسئولین مربوطه می خواهیم قبل از آنکه صبر انقلابی جوانان انقلابی به سرآید با رسیدگی عاجل و صریح به این موضوع زمینه تکرار این هتک حرمت ها را از بین برده و انتظار به حق دوستداران فرهنگ شهادت وشهدا بصیرت را برآورده سازند. ضمنا بسیج دانشجویی حق شکایت به نهادهای نظارتی درون دانشگاهی (از جمله مرکز پایش شهید مهاجر ستاد مرکزی بسیج دانشجویی ) و برون دانشگاهی را برای خود محفوظ میداند،باشد که با خاطیان امر برخورد گردد تا دیگر کسی در دانشگاه فنی و حرفه ای جرئت و جسارت دهن کجی به مقام انور شهدا را پیدا نکند.

والعاقبه للمتقین

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس
1. پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز
2. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شیراز
3. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای سید احمد خمینی پسران آباده
4. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای امام رضا(ع) ممسنی
5. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای پسران فسا
6. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای پسران لارستان
7. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای پسران داراب
8. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای پسران استهبان
9. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده دختران الزهرا(س) شیراز
10. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده دختران نی ریز
11. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده دختران کازرون
12. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده دختران اقلید

13. پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران مرودشت

نام:
ایمیل:
* نظر: