کد خبر: ۱۲۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کانون بسیج فرهنگیان زرقان
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، مهندس محمودی جانشین بسیج فرهنگیان استان فارس، از کانون بسیج فرهنگیان زرقان بازدید نمودند
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، مهندس محمودی جانشین بسیج فرهنگیان استان فارس، از کانون بسیج فرهنگیان زرقان بازدید نمودند و جلسه ای با ریاست محترم اداره آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و بازرسی، اعضای هیأت اندیشه ورز و اعضای شورای بسیج فرهنگیان شهرستان زرقان داشتند.

بازدید مهندس محمودی از کانون بسیج فرهنگیان زرقان

مهندس محمودی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب فرهنگیان استان از «گفتمان سازی و ادبیاتی جدید» که دکتر جوکار، ریاست سازمان بسیج فرهنگیان فارس وارد عرصه آموزش و پرورش کرده اند، اظهار داشتند: این گفتمان سازی می تواند کلید رهگشای مأموریت های کلی سازمان بسیج فرهنگیان باشد.

بازدید مهندس محمودی از کانون بسیج فرهنگیان زرقان

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان فارس اظهار داشت: اگر اکنون سازمان بسیج فرهنگیان فارس در بیشتر عرصه ها و آیتم ها در کل کشور مقام اول و ممتاز را دارد این موفقیت ها را مدیون مدیر کانون های دلسوز و متعهد می داند که حتمأ رؤسای آموزش و پرورش استان و فرهنگیان بسیجی در این موفقیت ها دخیل هستند. اگر ما در زمینه اقدامات کمک مؤمنانه در سه مرحله کشوری مقام اول را داریم به مدد و همکاری کل فرهنگیان استان بوده است. اگر ما در جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در زمان کرونا هم از لحاظ کمی و کیفی در دو زمینه مقام برتر کشوری به دست آوردیم این موفقیت را مدیون مدیران کانون های فعال و پویا سراسر استان فارس هستیم. اگر امروز سازمان بسیج فرهنگیان فارس در اکثر موارد پایلوت برنامه های کشوری می باشد به علت حضور چشمگیر فرهنگیان بسیجی و متعهد در کل عرصه هاست.

بازدید مهندس محمودی از کانون بسیج فرهنگیان زرقان

مهندس محمودی ادامه دادند ما از شرایط فعلی راضی ولی قانع نیستیم، چراکه پتانسیل سازمان بسیج فرهنگیان فارس خیلی بیشتر از این موارد است. در پایان مهندس محمودی از ریاست محترم آموزش و پرورش شهر زرقان و معاونت محترم پرورشی و مسول شکایت و بازرسی و مدیریت جدید کانون بسیج فرهنگیان و سایر کارکنان این اداره که یک مجموعه خوب و همدل می باشند تقدیر و تشکر به عمل آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: