جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۶:۳۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
امام جمعه شهرستان ارسنجان:
امام جمعه شهرستان ارسنجان:شهید سلیمانی مالک اشتر و آیت الله مصباح عمار انقلاب بوددند که با حمایت و دفاع از نظام و ولایت پایه‌های این دو رکن اصلی را استحکام بخشیدند.

مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح توسط پایگاه مقاومت بسیج مقداد حوزه کربلا وبا حضور امام جمعه، فرمانده و مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ارسنجان، مسؤولین ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان ارسنجان در این مراسم گفت: علما در طول تاریخ جهت رونق شیعه زحمت کشیدند وتعداد زیادی از آنها به شهادت رسیدند.

وی افزود: علما در بین مردم مثل ستارگانی هستند که راه را به مردم نشان می دهند. حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تنها کسی که اول انقلاب با چریکهای فدایی خلق مناظره کرد آیت الله مصباح بود.

حجت الاسلام احمدی گفت:آیت الله مصباح بعد از انقلاب موسسه امام خمینی را جهت تربیت شاگرد احداث کرد ودر طول چهل سال انقلاب از مدافعین سرسخت انقلاب واز حامیان سرسخت ولایت بود.

وی سردار سلیمانی را یک سرباز همیشه آماده به کار دانست وگفت: شهید سلیمانی مالک اشتر و آیت الله مصباح عمار انقلاب بودند که با حمایت و دفاع از نظام و ولایت پایه های این دو رکن اصلی را استحکام بخشیدند.


نام:
ایمیل:
* نظر: