آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
فاطمه مرادی
فاطمه مرادی، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، با اشاره به اتفاقات اخیر در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خصوص قدرت دولت این کشور، افول ظلم و استکبار را یادآور شد.
فاطمه مرادی، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در یادداشتی با اشاره به اتفاقات اخیر در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خصوص قدرت دولت این کشور نوشت:

خرداد ماه سال 1388 بود که اتفاقاتی در کشور رخ داد.
ناآرامی های داخلی، اعتراضات خیابانی و در نهایت اغتشاش و فتنه.

رسانه های غربی و ضد انقلاب های داخلی و خارجی که حالا فرصتی برای تاختن در زمین ایران پیدا کرده بودند، بر طبل این ناآرامی می کوبیدند و حرف از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زدند و مردم ایران را برای گرفتن حق و حقوق خود و آزادی بیان به آشوب و فتنه دعوت و حمایت می کردند.

تیترخبرهایشان حق پایمال شده ی مردم مظلوم ایران بود و بر این اتفاقات آتش می افکندند.

اما......

اما کسی نمی دانست درست 11 سال بعد کاخ سفید با آن همه جلال و ابهت پوچش به آتش کشیده می‌شود.


حتی به ذهنشان هم خطور نمی‌کرد که روزی مردم آمریکا از دیوار کاخ سفید بالا بروند و اجناس آن را غارت کنند و کاخ سفید خوابگاه سربازان آمریکایی شود!


اعتراضات، ناآرامی، درگیری ها، و کشته شدن یک زن معترض!

با این تفاوت که رسانه هایشان در سکوت خبری به سر می‌برندو خبری از تیترهای داغ و جنجالی نیست وکسی از حق ضایع شده ی مردم مظلوم آمریکا سخنی نمی‌گوید. این بار دوست داران حقوق بشر، معترضان و دستگیرشدگان را تروریست و قانون شکن می دانند ونه مدافع حق!


این بار خبری از تیترهای داغ وجنجالی کشته شدن یک زن بی گناه توسط مزدوران دیکتاتوری نبود! آن ها این بارعزادار نبودند.

مصیح پولی نژاد و گلشیفته و مهناز افشار که سال گذشته عزادار و سیاه پوش 1500نفر کشته شده ی اتفاقات آبان ماه و شهیدان هواپیمای اوکراینی بودند، این بار در خواب به سر می برند. آن هایی که مدعی بودند صدای معترضین ایران باید به گوش جهانیان برسد و معترض قطعی اینترنت بودند، اکنون شاهد مسدود شدن کاربری رئیس جمهور خودشان هستند و این یعنی آزادی بیانی که از آن دم می زدند!


این سرکوب گری و سکوت در برابر معترضان آمریکا، کمی روشنفکران غرب زده را به فکر فرو برد.

به فرموده‌ی شهید جبهه ی مقاومت ابوالمهندس المهدی، آمریکا به دست، ترامپ نابود می‌شود و این بدان معناست که این سیاست کثیف و دروغین،آمریکا را از درون می شکند.

این یعنی، سیاست نمادین، استخوان و پایه و اساس آمریکا را خرد و نابود می کند. به طوری که سیاست مداران آمریکایی نیز این افول را قبول کرده اند اما باز هم یک عده غرب زده و غرب پرست، چشمشان به غرب و اربابشان آمریکا است و منتظر نشستن در پشت میز مذاکره هستند و آن را کلید حل مشکلات مردم می دانند.

آمریکایی که سر رئیس جمهورش از کفش سردار سپاه ایران کمتر است! و این امر ما را به یاد جمله ی شهید بزرگوار بهشتی می اندازد که فرموند ما باید کاری کنیم که این بار مهره ای از آمریکا رئیس جمهور ما نشود.


این اتفاقات بار دیگر تصویر دموکراسی و سیاست کثیف آمریکا را به همه جهانیان نشان داد و به فرموده ی رهبر انقلاب دشمنی ها فقط مخصوص ترامپ نیست که با رفتن آن تمام شود.

این که چه کسی رئیس جمهور شود درسیاست ما هیچ تاثیری و رفت و آمد اشخاص در آن تاثیری ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: