پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۱:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
به همت سربازان گمنام امام زمان عج سپاه جهرم و بازرسان بسیج اصناف آن شهرستانٰ طی رصد اطلاعاتی دقیق بیش از 110 تن سیمان و مصالح ساختمانی احتکار شده از یک انبار و یک خودرو تریلی کشف و به مراجع قضایی تحویل گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه و فرمانده قرارگاه 17 ربیع در آن شهرستان، در راستای ماموریت مبارزه با احتکار و گرانفروشی کالا، اظهار داشت: به همت بازرسین بسیج اصنافٰ، اداره صمت، اتاق اصناف شهرستان جهرم و با هماهنگی اطلاعات سپاه ، یک  انبار حاوی 90 تن سیمان احتکار شده و مقادیری مصالح ساختمانی که به صورت غیرقانونی و بالاتر از قیمت مصوب بازار، به مردم عرضه می نمود، کشف و  با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع گردید. 

سرهنگ احمدی با اشاره به آیه اول از سوره مبارکه مطففین که می فرماید: "ویل للمطففین"، خطاب به افرادی که در شرایط نامساعد اقتصادی معیشت مردم را مورد بازیچه و سودجویی خود قرار داده اند گفت: بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه شهرستان جهرم، با قدرت و بر حسب اوامر فرمانده کل قوا در راستای مبارزه با سودجویان و محتکرین لحظه ای آرام نخواهند نشست. 

وی در ادامه ضمن تآکید بر آن آیه شریفه خطاب به افرادی که با استفاده از احتکار کالاها و گرانفروشی زندگی را بر عموم مردم تنگ نموده اند گفت: سعی کنید در زندگی با تغییر رفتارتان در کسب درآمد و روزی حلال، مخاطب آن آیه از قرآن کریم  قرار نگیرید. 

فرمانده قرارگاه 17 ربیع شهرستان جهرم ضمن تشکر از همکاری ادارات و نهادهای مسئول در قرارگاه، اظهار داشت شب گذشته نیز ماشین تریلی حامل 25 تن سیمان که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به فروش بالاتر از قیمت مصوب آن محصول در سطح معابر عمومی نموده بود، توسط بازرسین اصناف و سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه جهرم توقیف و بعد از صورتجلسه تحویل مقام قضایی شهرستان جهت سیر مراحل قانونی گردید. 

وی از عموم مردم مومن و خداجوی شهرستان خواست هرگونه گزارشی از افراد سودجو که معیشت مردم را گروگان گرفته و با احتکار عامل بی ثباتی بازار می گردندٰ خواست تا با شماره 114 اطلاعات سپاه خادمان خود در آن مجموعه را مطلع تا به نحو مقتضی با خاطیان برخورد قانونی صورت پذیرد. 

انتهای خبر/ 


نام:
ایمیل:
* نظر: