آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه فیروزآباد در جمع بسیجیان سد هایقر
نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران ناحیه فیروزآباد در جمع بسیجیان سد هایقر حضور یافتند و به ایراد سخن در مورد مسائل روز پرداختند.
حجت‌الاسلام پورغلامی مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در جمع بسیجیان سد هایقر اظهار داشت: ‌فشارهای حداکثری، ‌عملیات روانی و جریان تحریف، عوامل سه‌گانه‌ای بود که ترامپ را برای رسیدن به اهداف امیدوار کرده بود. از ابتدای سال 1397 و به ویژه بعد از خروج آمریکا از برجام، ترامپ و تیم او با یک ادبیات تهاجمی و با تأیید بر فشارهای حداکثری، اعلام کردند ایران هرگز موفق به برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب نخواهد شد!

وی افزود:‌ مقاومت حداکثری ملت ایران با هدایت‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب و قدرت پاسخگویی قاطع ایران به هر نوع اقدام نظامی خارجی، سه عامل اصلی شکست آمریکا در اعمال فشار حداکثری هستند. وقتی ملتی با پشتیبانی و تبعیت از رهبری دینی و الهی به مقاومت دست می‌زند؛ حتماً خداوند پیروزی را نصیب آن ملت می‌کند.

مسول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد تصریح کرد: با حضور «جو بایدن» در کاخ سفید فشارها بر ملت ایران نه تنها قطع نخواهد شد، بلکه به نوعی تداوم می‌یابد؛ اگرچه ممکن است برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران،‌ گشایش‌های کوتاه‌مدت حاصل شود، ‌نکته مهم این است که در مقابل «فشارهای هوشمند» بایدن، ‌ملت ما هم باید به یک «مقاومت هوشمندانه» دست بزند.

وی اظهار داشت: دونالد ترامپ با وجود این که هرگز زیر بار شکست در انتخابات نرفت و تا لحظه آخر بر وجود تقلب گسترده در انتخابات سوم نوامبر۲۰۲۰ تاکید داشت اما سر انجام ناچار شد در جو شدید امنیتی از کاخ سفید خارج شود و از قاب تلویزیون شاهد برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن در حلقه صدها ایست بازرسی و 30 هزار نیروی نظامی باشد، فرایندی که افتضاحی تمام‌عیار برای دموکراسی آمریکایی بود، اما فراتر از این نشانه آشکار افول آمریکا اکنون بررسی سال‌های حضور ترامپ در کاخ سفید و نتیجه دشمنی‌هایش با ملت ایران و همچنین تحلیلی درست درباره آنچه جایگزین دموکرات او در کاخ سفید در تقابل با ایران انجام خواهد داد به منظور جلوگیری از هرگونه تحریف شیطان بزرگ لازم و ضروری است .
نام:
ایمیل:
* نظر: