آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
بیانیه سپاه فیروزآباد به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
سپاه ناحیه فیروزآباد به مناسبت آغاز دهه پرفروغ فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرد و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت
بیانیه سپاه فیروزآباد به مناسبت  چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سپاه ناحیه شهرستان فیروزآباد با صدور بیانیه ای،۱۲ بهمن ماه (آغاز دهه فجر)، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) را به میهن اسلامی گرامی داشت.

متن بیانیه به این شرح است:

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر حضور مردم، معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی و رهبری امام خمینی (ره) پیروزی آن ممکن نبود. تردیدی نیست که این انقلاب کبیر مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از نهضت عاشورای تداوم بخش راه حسینی است که انشاءالله تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.
چهل ودومین  سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دهنده بلوغ این حادثه عظیم در جهان اسلام و به ویژه در جزیره امن ایران اسلامی است، ملتی که در این سالهای پر فراز و نشیب با توکل بر قادر متعال و تبعیت از ولایت فقیه، پرچمدار استقامت و پایمردی  و استکبارستیزی در جهان بوده‌اند .
امسال در حالی  به استقبال سالروز بهار انقلاب می رویم که کشور عزیزمان درگیر مبارزه با ویروس کرونا است بر خود لازم می دانیم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان انقلاب را گرامی داشته و این روزهای پر افتخار را به کادر درمان کشور بویژه کادر درمان شهرستان فیروزآباد تبریک عرض می نماییم.
نام:
ایمیل:
* نظر: