آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
سردار اهوازیان: شهید سلیمانی نیاز به گریه کن ندارد، رهرو می‌خواهد
فرمانده قرارگاه سری نصرت گفت: حاج قاسم سلیمانی نیاز به عزادار، گریه‌کن و مشکی‌پوش ندارد بلکه رهرو می‌خواهد. به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، همایش بزرگداشت روز شهرستان فیروزآباد با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه سری نصرت، مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و همرزم حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فیروزآباد برگزار شد.
فرمانده قرارگاه سری نصرت گفت: حاج قاسم سلیمانی نیاز به عزادار، گریه‌کن و مشکی‌پوش ندارد بلکه رهرو می‌خواهد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآباد، همایش بزرگداشت روز شهرستان فیروزآباد با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه سری نصرت، مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و همرزم حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان با اشاره به وصیتنامه‌‌ حاج قاسم گفت: حاج قاسم خطاب به علما در وصیتنامه‌اش می‌گوید‌ علما من به عنوان یک سرباز دیده‌بان شما به شما می‌گویم اگر جمهوری اسلامی آسیبی ببیند دیگر آثاری از اهل البیت، تشییع و اسلام باقی نخواهد ماند.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با بیان اینکه امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم، تصریح کرد: در مکتب قاسم سلیمانی شجاعت، دشمن‌شناسی، ساده زیستی، اسلام، وفاداری، «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» موج می‌زند، بنابراین باید امروز مکتب سلیمانی را در جامعه مان نهادینه کنیم.

اهوازیان با بیان اینکه نفوذی‌ها نمی‌خواهند مکتب قاسم سلیمانی در دانشگا‌ه‌ها تبیین شود، عنوان کرد: قاسم سلیمانی حتی یک بار هم نگفت که خسته است و یا در محل خدمت غیبت کند بلکه ثانیه‌هایی که برای اسلام و نظام خدمت می‌کرد را قدر می‌دانست. به عبارتی حاج قاسم سلیمانی اورانیوم غنی شده ۱۴۰۰ سال تئوری اسلام است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب قلب‌ها شد، چون هیچگاه به کسی دروغ نگفت، تصریح کرد: حاج قاسم صادق بود او وعده داد سه ماه دیگر داعش را از کره زمین پاک می‌کند و همین اقدام را صورت داد، اما امروز ما مسئولانی را می‌بینیم که در چشم مردم زل می‌زنند و به راحتی دروغ می‌گویند.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با تأکید براینکه شهید قاسم سلیمانی را باید درست تعریف کرد به رشادت‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در شروع سال جدید ۹۸ و سیل استان خوزستان اشاره و عنوان کرد: حاج قاسم وقتی به سوسنگرد رسید آب همه جا را گرفته بود در حالی که همه داشتند از شهر فرار می‌کردند حاج قاسم ۲۰ دقیقه صحبت کرد و مدافعان حرم ظرف سه روز با سه میلیون گونی خاک در جلو آب دیوار کشیدند.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تا پنج ماه دیگر برگزار می‌شود، گفت: مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند. متأسفانه آنچنان خلف وعده کرده‌اند و به مردم دروغ گفته‌اند که فرزندان ما دچار دوگانگی شده‌اند؛ اما در این اقیانوس همچنان فانوس مکتب حاج قاسم سلیمانی سوسو می‌زند و راه را نشان می دهد.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با بیان اینکه باید رابطه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری با مکتب شهید سلیمانی توسط مردم مورد ارزیابی قرار بگیرد، تصریح کرد: ما از رئیس جمهوری آینده می‌خواهیم صادق، شجاع، ساده‌زیست و اهل مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باشد یعنی یک انقلابی به تمام معنا

در پایان این همایش از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی شهرستان با اهدا لوح تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: