آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه فیروزآباد
جشن میلاد پرسعادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن چهارشنبه 15 بهمن در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه فیروزآباد با حضور گسترده مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان و نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزآبد جشن میلاد پرسعادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن چهارشنبه 15 بهمن در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه فیروزآباد با حضور گسترده مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان و نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار گردید. این مراسم از ساعت 7:30 شب با تلاوت آیات قرآن آغاز شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام پورغلامی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد، به سخنرانی پرداختند. ایشان به تقارن میلاد پربرکت بانوی نور با ایام الله دهه فجر و حرکت بزرگ مردم با رهبری فرزند بزرگوار آن حضرت، امام خمینی (ره)، اشاره کردند و این تقارن را مبارک دانستند.

حجت الاسلام پورغلامی با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرای مرضیه در بارگاه الهی بیان کردند: حضرت فاطمه زهرا از چنان جایگاهی در عالم برخوردار است که در روز محشر شفیع عالمیان در نزد خداوند خواهد بود. ایشان افزودند حضرت زهرا(س) دارای دوبعد ملکوتی و مادی بوده است و با وجود جایگاه بلند معنوی، دارای بعد دیگری نیز بوده است و علی رغم عمر کوتاه، اسوه و الگوی یک مادر و همسر را ترسیم کرده است که باید راهنمای ما در هر زمانی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سپس با گرامیداشت ایام دهه فجر به صلابت و روح بزرگ امام خمینی(ره) در رهبری انقلاب اسلامی از ابتدای نهضت تا پیروزی انقلاب و سپس در دوران حکومت اشاره کردند. ایشان با بیان اتفاقات پرواز انقلاب و ورود امام به ایران بعد از 14 سال به شرح صلابت روحی امام خمینی پرداختند. ایشان گفتند با این روح بزرگ بود که یک انسان توانست در برابر قدرت های غرب و شرق بایستد و با رهبری ملت، انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم بزند.

در پایان مراسم مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت و برنامه های شاد و طنز اجرا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: