کد خبر: ۱۲۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کانون بسیج فرهنگیان خفر
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس، در تاریخ دهم بهمن ماه، مهمان کانون بسیج فرهنگیان شهرستان خفر بودند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، در مورخه 99/11/10 روز جمعه  دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس، مهمان کانون بسیج فرهنگیان شهرستان خفر بودند.

بازدید دکتر جوکار از کانون بسیج فرهنگیان

در این جلسه که با حضور ریاست محترم آموزش و پرورش خفر آقای اقلیمی و معاون آموزشی جناب آقای نجاتی و جمعی از فرهنگیان بسیجی برگزار گردید، در ابتدا آقای اقلیمی ریاست محترم آموزش و پرورش خفر، ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از فعالیت های بسیج فرهنگیان خفر ارائه نمودند. در ادامه، آقای امیدی مسئول کانون بسیج فرهنگیان ضمن خوش آمدگویی، گزارشی در مورد فعالیت های این کانون شامل  خریداری 45 گوشی موبایل برای دانش آموزان نیازمند و تهیه 1200 بسته کمک معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند، و همچنین فعالیت های جهادی در روستای محروم امیرسالاری، و وضعیت حلقه صالحین (مجازی) در مدارس و اداره آموزش و پرورش، گزارشی ارائه نمودند.

بازدید دکتر جوکار از کانون بسیج فرهنگیان

در ادامه دکتر جوکار، ضمن خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان بسیجی خفر و تقدیر و تشکر از برگزاری این دیدار به تبیین نقش انبیا گونه معلمان در جامعه امروزی پرداختند و به اهمیت جایگاه معلم در تربیت نسل آینده پرداختند.

بازدید دکتر جوکار از کانون بسیج فرهنگیان

در پایان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس، به اتفاق همکاران فرهنگی به زیارت قبور شهدای گمنام رفتند و از جایگاه رفیع شهیدان به عنوان چراغ هدایت نام بردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: