شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۷:۲۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
در دیدار فرمانده سپاه با امام جمعه شهرستان ارسنجان به مناسبت دهه فجر بیان شد:
امام جمعه شهرستان ارسنجان در دیدار فرمانده سپاه به مناسبت دهه فجر گفت: لیله القدر معاصر را حضرت امام خمینی (ره) رقم زدند.

به مناسبت دهه پرفروغ فجر، فرمانده سپاه ارسنجان و جمعی از مسؤولین به همراه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در اين ديدار،  امام جمعه‌ شهرستان ارسنجان ضمن تبریک ایام پرفروغ دهه فجرگفت: لیله القدر معاصر را حضرت امام خمینی (ره) رقم زدند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه بعضی از افراد منافق و مغرض در فضای مجازی حرکت بی نظیر امام و مردم را مخدوش می کنند، مسؤولین را به هوشیاری و حرکت جهادی برای خدمت به مردم انقلابی دعوت کرده و جوانان را به مطالعه کتاب‌های انسان 250 ساله وصعود 40 ساله ترغیب کرد.

وي گفت: انشاالله خداوند ما را قدردان این انقلاب و شکر گذار خانواده معظم شهدا قرار دهد.

در ادامه اين ديدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هم با تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، برنامه های شاخص در دهه فجر را ارائه نمود.

سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی گفت: برنامه های متعددی توسط ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و ستاد دهه فجر شهرستان برای ایام ا... دهه فجر پیش بینی و برنامه ریزی شده است که مهمترین آنها، دیدار با امام جمعه در طلیعه دهه فجر، رزمایش الی بیت المقدس توسط گردان‌های بسیج در طول دهه فجر، رژه موتوری وخودرویی توسط بسیجیان در زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور ایران اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس توسط بسیج دانش آموزی، دیدار با خانواده شهید انقلاب، ویزیت رایگان مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی است.

وي ادامهم داد: کمک‌های مؤمنانه، اردوهای جهادی، شامگاه یاد یاران با حضور پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلیل از بسیجیان حوزه سلامت در طرح شهید سلیمانی، تجلیل از نخبگان بسیجی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان وایثارگران، گلباران قبور مطهر شهدا و رژه باشکوه موتوری و خودرویی در 22 بهمن از جمله ديگر برنامه های شاخص دهه فجر می باشد.



نام:
ایمیل:
* نظر: