آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش عنوان کرد:
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل گفت: نسل گام دوم انقلاب توسط دست باکفایت فرهنگیان تربیت خواهند شد و این قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در این نشست، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه کازرون شهری انقلابی، شناسنامه دار و پرافتخار است، اظهار داشت: برای این شهر و مردم فداکار جدا از جناح های سیاسی باید کار کرد و فردای قیامت باید جوابگوی خون شهدا باشیم

سرهنگ توکل با تاکید بر اینکه فرهنگیان مورد اعتماد و جزو خواص جامعه هستند، افزود: نسل گام دوم انقلاب توسط دست باکفایت فرهنگیان تربیت خواهند شد و این قدرت نرم ما است.

وی به مسیر طی شده تا پیروزی انقلاب اسلامی و سپس فراز و نشیب های 42 ساله انقلاب پرداخت و گفت: تئوریسن های بزرگ امریکا در بررسی اوضاع و احوال انقلاب های جهان، عمر آنها را دو دهه تخمین می زنند، ولی اکنون ما وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم که این با هدف والای معمار کبیر انقلاب و ایمان و استقامت مردم حاصل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با اشاره به برخی خصوصیات امام خمینی(ره) تصریح کرد: مسئولین باید اولین تأسی را از حضرت امام داشته باشند.

سرهنگ توکل با بیان اینکه بعد از پدر و مادر، معلم بیشترین حق را بر گردن فرزند دارد، گفت: معلمان چرایی و علل وقوع انقلاب و مرارت های کشیده شده برای آن را به درستی برای دانش آموزان تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز جنگ ترکیبی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی راه انداخته است، افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که مردم انقلاب کرده اند، پس باید آنان را از انقلاب جدا کرد تا انقلاب سرنگون شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: راز ماندگاری انقلاب مردم هستند که با ایمان، شناخت، تعهد، خدمت، بصیرت و اطاعت پذیری محض از ولایت جلوی دشمن ایستاده اند.

سرهنگ توکل در پایان با بیان اینکه امروز صدقه سر خون شهدا است که در امنیت هستیم، ضمن اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف علمی و نظامی افزود: قبل از انقلاب ما در دنیا جایگاهی نداشتیم، ولی امروز نظر ایران در هر زمینه ای بر منطقه و جهان تاثیرگذار است.

نام:
ایمیل:
* نظر: