جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۴:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، رزمایش کمک های مومنانه با توزیع 1172 بسته معیشتی، لوازم التحریر و جهیزیه، به ارزش 560 میلیون تومان در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان، بسیج سازندگی، حوزه های مقاومت بسیج و کمیته امداد امام خمینی ره، رزمایش کمک های مومنانه با توزیع 1172 بسته معیشتی، لوازم التحریر و جهیزیه، به ارزش 560 میلیون تومان در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری در حاشیه برگزاری این رزمایش، اظهار داشت: ششمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با دهه فجر انقلاب اسلامی مقارن شده است.

وی با اشاره به همت والای مردم جهرم، گفت: در این رزمایش تعداد 1050 بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی مانند برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات و ... به همت حوزه های مقاومت بسیج و همکاری کمیته امداد امام خمینی ره تهیه گردیده است.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه از تهیه 22 سری جهیزیه جهت تعدادی از نوعروس و دامادهای کم بضاعت خبر داد و گفت: ارزش تقریبی هر سری از جهیزیه ها افزون بر 200 میلیون ریال می باشد.

احمدی جابری در ادامه با اشاره به برگزاری پویش کشوری "توکا" با هدف خرید تبلت جهت دانش آموزان کم بضاعت، از تهیه و توزیع 310 تبلت در این ایام به همت بسیج دانش آموزی امام صادق ع و حضرت معصومه س در راستای رزمایش کمک مومنانه، خبر داد.



نام:
ایمیل:
* نظر: