جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۳:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
در دهه فجر انقلاب اسلامی
به همت کانون بسیج حقوقدانان شهرستان جهرم، خیرین، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و همکاری ستاد دیه و سازمان زندان ها، 11 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان جهرم، آزاد شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت کانون بسیج حقوقدانان، خیرین، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و همکاری ستاد دیه، سازمان زندان ها و انجمن حمایت از زندانیان، 11 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان جهرم، آزاد شدند. 

سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی یک ماه اخیر و با همت خیرین نیک اندیش، تعداد 11 نفر از زندانیانی که به دلایل مالی، در زندان به سر می بردند، از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

فرمانده سپاه جهرم در ادامه اظهار داشت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این بزرگترین هدیه ای بود که در راستای رزمایش کمک های مومنانه، به همت بسیجیان گرانقدر پایگاهها و حوزه های مقاومت شهرستان جهرم می توانستیم به خانواده های این زندانیان تقدیم کنیم.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب اقتصادی و مالی برخی از خانواده ها، تأکید داشت: طرح آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در قالب طرح "نذر رهایی" توسط بسیج حقوقدانان شهرستان جهرم پیگیری میشود.

احمدی جابری از عموم مردم خدا جوی جهرم خواست که با مشارکت در این طرح سبب شادی دل خانواده های بیشتری شوند تا با فرارسیدن ایام سال نو و همچنین روز میلاد امام علی ع بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد را به آغوش گرم خانواده برگردانیم.

وی در پایان مبلغ آزادی این 11 نفر زندانی را 300میلیون تومان عنوان داشت که از این مبلغ نصف آن را ستاد ملی دیه و مابقی از کمک های مردمی جمع آوری شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: