جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۲۷:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
غلامعلی احمدی جابری در این بیانیه ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم شهرستان جهرم دعوت نمود تا در رژه خودرویی روز 22 بهمن ماه رأس ساعت 10 صبح از مبدأ چهاراه دفاع مقدس، حضور یابند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه آن ناحیه با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم شهرستان جهرم دعوت نمود تا در رژه خودرویی روز 22 بهمن ماه رأس ساعت 10 صبح از مبدأ چهاراه دفاع مقدس، حضور یابند.

متن بیانیه بدین شرح است:

دهه فجر انقلاب اسلامی؛یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه هایی که یوم الله 22بهمن در سال 1357را در پی داشت و در این روز خدایی،حکومت 2500ساله طاغوت فرو ریخت و حکومت الله جایگزینش شد. پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357،بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم ، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن  نبود.

دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی ، مقطع تابناك رهايی ملت مسلمان و قهرمان ايران از يوغ ستمشاهانی است كه سالهای مديدی آزادی اين ملت را به بند كشيده و ضمن غارت سرمايه های اقتصادی كشور ، هويت اجتماعی و تاريخی اين مرز و بوم را با همدستی بيگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

ترديدی نيست كه اين نهضت بزرگ مبتنی بر بينش عميق توحيدی و نشات گرفته از قيام و نهضت عاشورای حسينی است كه قطعاً تا قيام جهانی حضرت مهدی عج استمرار خواهد داشت.

همگان شاهديم كه اينك به يمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پيروی از رهنمودهای عزتمند وحكيمانه بزرگ معمارانقلاب امام خمينی(ره)ومقام عظمای ولايت حضرت آيت ا... خامنه ای (مد ظله العالی)در سالهای پرتلاطم قبل و بعد از پيروزی، صاحب اقتدار و عزت عظيمی شده ايم كه مستكبران شرق و غرب عالم بالاخص آمريكای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان گشته است.

راهپیمایی 22بهمن،مهم ترین شاخص برای سنجش میزان وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی است. بر همین اساس تمامی رسانه های خبری جهان ،تمامی تحلیل گران مسائل انقلاب و ایران، تمامی دوستان و دشمنان این انقلاب بزرگ الهی در جهان، به راهپیمایی 22بهمن ملت ایران چشم دوخته اند. بدون تردید ملت ایران در 22بهمن سال 1399و با گذشت 42سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی،بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در تمامی شهر های کشور،وفاداری عمیق و پیوند ناگسستنی خود با آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

در پایان این بیانیه با لحاظ نمودن دستورالعملهای بهداشتی در مبارزه با شیوع بیماری کرونا، از اقشار و آحاد مختلف مردم رشید، دشمن‌شناس و انقلابی شهرستان جهرم برای شرکت پرشور و گسترده در رژه خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن، به همراه نصر پرچم، پوستر و پلاکارد بر خودروها،  "رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه"  از محل تجمع: چهارراه دفاع مقدس، به سمت بلوار معلم، بلوار جانیازان، بلوار امام خمینی ره، مقصد: میدان ولایت،  دعوت بعمل می آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: