جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت:
فرمانده سپاه شهرستان مُهر گفت: کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند به ماهیت انقلاب اسلامی باور نداشتند، این اشخاص بیشترین بهره را از انقلاب برده اند ولی در فتنه هایی که در مسیر انقلاب به وجود آمد در مقابل نظام قرار گرفتند.
به گزارش تنویر سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر در مراسم بزگداشت عملیات والفجر 8 که در ناحیه مُهر و با حضور پاسداران برگزار شده بود، اظهار داشت: این بیانی که امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) در رابطه با صدور انقلاب دارند به معنی تغییر رژیم نیست، صدور انقلاب یعنی پذیرفتن ماهیت انقلاب اسلامی و یکی از مهمترین ابعاد این هویت، باور کردن این موضوع است که به وسیله دین و شریعت می شود حکومت تشکیل داد و دنیا را اداره کرد.

وی با بیان این که تا اعتقاد و باور تغییر پیدا نکنند سیاسیت تغییر نمی کند، ادامه داد: ما باید نسبت به ماهیت انقلاب اهتمام ویژه ای داشته باشیم چرا که متاسفانه غرب زده های داخلی هویت انقلاب اسلامی را نشناخته اند و با هر نسیمی تغییر موضع، لغزش سیاسی، فکری و اعتقادی پیدا می کنند.

رضایی تصریح کرد: کسانی که از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند، به ماهیت انقلاب اسلامی باور نداشتند، آن ها در بطن نظام و انقلاب بودند، همراه امام بودند و الان هم درون نظام هستند ولی متاسفانه دچار تزلزل فکری، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده اند و ادعای رفراندوم دارند.

فرمانده سپاه شهرستان مُهر تاکید کرد: کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند، ماهیت انقلاب را نشناختند و باور به اصول انقلاب نداشتند، شرایطی به وجود آمد، رودی به نام انقلاب اسلامی جریان پیدا کرد و این اشخاص همراه با جریان انقلاب جلو آمدند.

وی ادامه داد: این اشخاص از انقلاب بیشترین بهره را برده اند، اما با مشخص شدن بی کفایتی برخی مسئولان و با کم و زیاد شدن قیمت تخم مرغ، اعتقاد این اشخاص نسبت به انقلاب تغییر می کند.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر در صحبت های پایانی خود بیان داشت: سپاه و بسیج باید ماهیت انقلاب اسلامی را بشناسد و این ماهیت را به خواص و مردم بشناساند، ما می بینیم که در بزنگاه ها و فتنه هایی که در مسیر انقلاب به وجود آمده شخصیت واقعی برخی افراد نمایان می شود و در مقابل نظام قرار می گیرند، این نشانگر عدم شناخت ماهیت انقلاب اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: