پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۲:۳۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
در دهمین روز از دهه مبارک فجر
همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، از واحدهای نمونه شهرک صنعتی لار در سال 99 توسط فرمانده سپاه لارستان تقدیر شد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، امروز و همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، از 5 واحد نمونه شهرک صنعتی لار توسط فرمانده سپاه لارستان تقدیر شد.
در این برنامه که به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری سپاه ناحیه لارستان برگزار شد، سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در راس هیئتی  متشکل از روسای ادارت کار، صمت، تامین اجتماعی، مدیر شهرک صنعتی لار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف وکارگری لارستان، با حضور در پنج واحد تولیدی شهرک صنعتی لار که در سال  99 نمونه شناخته شدند، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران وکارگران این واحدها به پاس مجاهدت ها و تلاش مخلصانه در عرصه تولید و اشتغال؛ با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل نمود.
فرمانده سپاه لارستان در بازدید میدانی و گفتگو با مدیران و کارگران، از نزدیک در جریان موانع و مشکلات پیش روی تولید قرار گرفت و در پایان از تلاش همه جانبه مجموعه سپاه و بسیج  برای رفع موانع و مشکلات تولید از مجاری مربوطه و از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری با ادرات و نهادهای ذیربط برای رونق تولید و اشتغال در منطقه لارستان خبر داد.
گفتنی است واحدهای تولیدی درسا، محصولات سلولزی، ساغر،خورشید طلایی و چاپخانه کوثر، واحدهایی بودند که امروز مورد تقدیر فرمانده سپاه لارستان قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: