آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
گروه جهادی راه سرخ به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:
انقلاب اسلامی توانست استقلال و آزادی را برای میهنمان به ارمغان بیاورد و البته امروز نیازمند انقلاب اقتصادی با مکتب اقتصاد مقاومتی هستیم.
گروه جهادی راه سرخ به مناسبت سالروز  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
سلام به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم و عرض ارادت به پیشگاه نایب بر حقش امام خامنه ای و درود به روح مطهر شهید سلیمانی

سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می گیریم که ویروس منحوس کرونا هم نتوانست از ارادت مردم نسبت به آرمان های والای انقلاب اسلامی بکاهد.

در این شرایط سخت معیشتی که هم فشار حداکثری دشمن و هم سوءمدیریت مدیریت داخلی دخیل هستند، مردم بی همتای ایران اسلامی حقیقتا ثابت کرده اند که این نظام مقدس برخواسته از دل مردم است.

انقلاب اسلامی توانست استقلال و آزادی را برای میهنمان به ارمغان بیاورد و البته امروز نیازمند انقلاب اقتصادی با مکتب اقتصاد مقاومتی هستیم.

ملت شهیدپرور ما باید به حدی از تحلیل سیاسی اجتماعی برسد تا که بتواند سهم خود را از جنبه مردم سالاری دینی به انجام برساند و گام مهمی را در روی کار آمدن دولت جواب حزب اللهی است بردارد. حاصل دست رنج قهرمانانی همچون مصطفی چمران، حسن آیت، محمد علی رجایی و... و حاج قاسم سلیمانی اکنون در دستان ماست و شهدایی که ما را به نظاره نشسته اند.

امروز ما نیازمند جهاد اقتصادی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و روش علمی مطالبه گری اجتماعی هستیم. درود به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم.
نام:
ایمیل:
* نظر: