آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
الهام زارع خفری
انقلاب اسلامی ایران پدیده ای اتفاقی نبود بلکه حقیقتی بود که در بستر سنتهای الهی جلوه ای از قدرت و عظمت حق تعالی و صلابت و کرامت انسانها را به نمایش گذاشت.
الهام زارع خفری مدیریت خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای ممسنی به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن طی یادداشتی نوشت:

"بهمن" یعنی بهترین هدیه به مبارزان و مجاهدان نام آور و نترس عرصه ایثار و شهادت.

انقلاب اسلامی ایران پدیده ای اتفاقی نبود بلکه حقیقتی بود که در بستر سنتهای الهی جلوه ای از قدرت و عظمت حق تعالی و صلابت و کرامت انسانها را به نمایش گذاشت.

در 22 بهمن 57 دنیا شاهد خلق حماسه ای عظیم از ملتی بزرگ بود که با تمام توان و دست خالی اما قلبی آکنده از اخلاص و استقامت در راه هدف بر حکومت طاغوت تاخت و طومار 2500 ساله شاهنشاهی را در هم پیچید و به چپاول رژیم پهلوی خاتمه بخشید.

اولین سنت الهی متبلور در انقلاب اسلامی" لا یغیروا ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم" بود.

انقلابی ویژه که متکی بر هیچ حزب و جناح و گروهی جز اسلام ناب محمدی(ص) نبود و به تمام جهانیان و مستضعفان فهماند که می توانند آزاد و بدون وابستگی به اجانب زندگی شرافتمندانه  داشته آیه شریفه" هیچ راه تسلطی بر مسلمان برای کافر نیست" را چراغ راه قرار داده و حاکمیت الله را در تمام ابعادش به نمایش بگذارند. در چهل سال اخیر، چپاولگران خاموش ننشسته اند که توطئه ها و آتش افروزیهای فروانی داشته اند و لکن صابرین در راه خدا، عقب گرد نکرده اند و همواره با صلابت تر ایستاده اند و این مهم در تحریمهای ناروای علیه ملت ایران مشهود بود.

  "مقاومت" صبر و تحمل را بالا برده و همه را به فکر راه چاره و تکاپو وا میدارد و رفاه طلبی را کنار زده و نهایتا خودکفایی و عدم وابستگی را رقم خواهد زد. و لذا؛ دلواپسان امروز که چشم امید به دستهای مخملی دشمن بسته اند بدانند که؛ انقلاب اسلامی با این عظمت و بزرگی و ویژگی برجسته نفی طاغوت و سلطه و ظلم ستیزی، هرگز به مرگ ارزشها تن نخواهد داد و هزینه" سازش" را با "مقاومت" کما فی السابق خواهد پرداخت. و بعد از گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی در همه محافل فریاد " مرگ بر آمریکا" را رساتر سر خواهد داد حتی اگر به مذاق عده ای روشنفکر نما خوش نخواهد آمد. چرا که خوی فرعونی و استکباری آمریکا در دورانهای متمادی از کودتای 28 مرداد گرفته تا کودتای نوژه و جنگ تحمیلی و تحریمهای اقتصادی و سیاسی و دارویی و مهمتر از همه ترور ناجوانمردانه سردار مقاومت و استکبارستیزی شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی و همراهانشان تجربه نگاری واضحی برای ادامه دادن این شعار علیه روح طاغوت و شیطانی نهفته در آمریکا و انگلیس و فرانسه و اروپا... است. بدانند که مبانی قرآنی که تعطیل بردار نیست و این تقابل ذاتی و مبارزه اصولی بین پایه های فکری و اعتقادی برای ظلم ستیزی در ایران اسلامی همواره خواهد درخشید و یوم الله ها و درایت مردم بعد از جریانهای فتنه در ادوار گذشته برگهای زرین از شناسنامه ایستادگی ملت ایران در دفاع از اسلام و نفی سلطه بوده و خواهد بود.

22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر همه ظلم ستیزان و یورش برندگان بر طاغوت ، بخصوص خانواده های معزز شهداء تبریک و تهنیت باد.
نام:
ایمیل:
* نظر: