آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تشکیل قرارگاه فرهنگی هنری دانشجویی فارس با محوریت بسیج دانشجویی در شیراز خبرداد و گفت: این قرارگاه با هدف تعامل و هم افزایی واستفاده از ظرفیت هنری رسانه ای استان ز راه اندازی خواهد شد.
مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ناحیه بسیج  دانشجویی  فارس از تشکیل قرارگاه فرهنگی هنری دانشجویی فارس با محوریت بسیج دانشجویی در شیراز خبرداد و گفت: این قرارگاه با هدف تعامل و هم افزایی واستفاده از ظرفیت هنری رسانه ای استان ز راه اندازی خواهد شد.
موسوی همچنین راه اندازی و تشکیل قرارگاه هنری ورسانه ای که بتواند تمامی فعالیت های ارگانها و نهادها را پوشش دهد و محل اجتماع و هم افزایی افراد توانمند  وعلاقه مند به فعالیت های هنری ورسانه ای باشد را از اهداف آینده این قرارگاه برشمرد واضافه کرد :
از جمله کارهای فرهنگی هنری که خود نوعی جهاد است کار برای دفاع مقدس است و این جهاد هنری واقعا لازم وضروری است ولازم است که دانشجویان هنرمند به طور ویژه به این مهم توجه کنند.
وی همچنین کشف استعدادها، ساماندهی آنها در قالب انجمن ها، توانمند سازی دانشجویان هنرمند و تشکیل انجمن های هنری استانی با هدف نفش، آفرینی تخصصی را ازجمله اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ذیل راه اندازی قرارگاه فرهنگی هنری فارس دانست.
گفتنی است ساماندهی برگزیدگان جشنواره ققنوس، برای اولین بار اجرایی شده و در هیچ مجموعه ای نظیر آن وجود نداشته وندارد و تلاش مسوولان این است که تولیدات فرهنگی و رسانه ای ققنوس، تولید ملی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: