آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در سفر به لامرد گفت: مهم ترین نیاز مردم شهرستان لامرد وحدت یکپارچه سیاسی است که دانشجویان با روشنگری در زمینه های مختلف، نقش مهمی در ایجاد این وحدت دارند.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، محمدجواد کهندل پور جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به منظور نظارت بر عملکرد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان لامرد به همراه تعدادی از مدیران بسیج دانشجویی استان فارس به لامرد سفر کردند.

کهندل پور در حاشیه بازدید از دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان لامرد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، روسای دانشگاه های آزاد اسلامی واحد لامرد، غیر انتفاعی تابناک،دانشکده پرستاری، دولتی، پیام نور و علمی کاردی لامرد دیدار و گفت و گو کرد.

جانشین بسیج دانشجویی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد با بیان اینکه شهرستان لامرد دارای ظرفیت های خوب سیاسی، اجتماعی و صنعتی است اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی شهرستان لامرد نقطه اتصال سه استان فارس،بوشهر و هرمزگان می باشد، بافت سیاسی آن که یکی از مناطق سیاسی کشور به شمار می رود و مراکز صنعتی منطقه ویژه اقتصادی لامرد و آلومینیوم جنوب به عنوان ظرفیت های بزرگی نام برد که دانشجویان با شناخت جایگاه خود می توانند از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.

محمدجواد کهندل پور با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین نیاز های شهرستان لامرد، یکپارچگی سیاسی مردم این منطقه است اذعان کرد: دانشجویان با روشنگری در زمینه های مختلف می توانند در ایجاد وحدت سیاسی شهرستان لامرد نقش آفرینی کنند.

وی شناخت دانشجویان از مسائل کشور، منطقه و شهرستان ، نقش دانشجو در تمامی مسائل را از راهبرد های مهم در حل مشکلات دانست و گفت: آموزش و توانمند سازی سیستم یکپارچه مدیریتی بسیج دانشجویی و دانشجویان مهم ترین راهکار برای فعال تر شدن تشکیلات بسیج دانشجویی است.

وحدت و یکپارچگی سیاسی، مهم ترین نیاز شهرستان لامرد/ دانشجویان با روشنگری، وحدت سیاسی ایجاد کنند

او هدف از برگزاری دوره های توانمند سازی و آموزش تشکیلاتی را تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: هیئت نظارتی بسیج دانشجویی استان فارس ضمن بازدید از دفتر بسیج دانشجویی در شهرستان ها، دوره های رشد و کادر سازی، مطالبه گری ، گفتمان سازی، فرهنگ سازی ، عملیات جهادی، پژوهش و فناوری را با حضور اساتید مجرب جهت توانمند سازی دانشجویان در دانشگاه های مختلف استان فارس برگزار می کند.

گفتنی است، مسئولان پایگاه های بسیج دانشجویی و شورای بسیج پایگاه های دانشجویی دانشگاه های شهرستان لامرد در این دوره ها شرکت کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: