آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:
منیره افشین پور مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه دوره های توانمند سازی تشکیلات در سفر به لامرد گفت: اجازه نفوذ در تشکیلات بسیج دانشجویی را ندهید. دشمنان با هدف قرار دادن جوانان انقلابی به دنبال برهم زدن وحدت میان نیرو های تراز انقلاب هستند و در این مسیر شما به عنوان جوانان و دانشجویان بسیجی اجازه ورود و نفوذ عوامل داخلی و خارجی را ندهید و از تفرقه افکنی دشمن جلوگیری کنید.
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، منیره افشین پور مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه دوره های توانمند سازی تشکیلات و اعضای شورا های دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید کار ها را با روحیه جهادی دنبال کنند، اظهار کرد: همانگونه که سردار عزیزمان شهید سلیمانی فرمودند: من با تجربه این را می گویم، میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد، در خود فرصت ها نیست اما شرطش این است که نترسیم و نترسانیم!، دانشجویان بسیجی باید در شرایط کنونی جامعه بتوانند با روحیه جهادی و کار تشکیلاتی و استفاده مناسب از ظرفیت ها، در شرایطی که جهان با ویروس کرونا درگیر است، فرصت ها را شناسی و در راستای اهداف بسیج دانشجویی گام های موثری برداریم.

در بحران ها، فرصت ها را شناسایی و در راستای اهداف بسیج دانشجویی گام بردارید

وی با اشاره به اینکه در جامعه بسیج دانشجویی یکی از اهداف مهم، وحدت دانشجویان در مسیر اهداف انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: اجازه نفوذ در تشکیلات بسیج دانشجویی را ندهید. دشمنان با هدف قرار دادن جوانان انقلابی به دنبال برهم زدن وحدت میان نیرو های تراز انقلاب هستند و در این مسیر شما به عنوان جوانان و دانشجویان بسیجی اجازه ورود و نفوذ عوامل داخلی و خارجی را ندهید و از تفرقه افکنی دشمن جلوگیری کنید.

مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران کانون خانواده را با نیرنگ ها و نقشه های شوم خود مورد هدف قرار داده اند، گفت: برای حفظ ارزش های خانواده اسلامی از تمام ابزار ها استفاده کنید و انرژی خود را در تمامی برنامه ها و مناسبت ها بر محور نقش و جایگاه زن در خانواده به عنوان همسر، مادر، دختر و خواهر متمرکز کنید. انقلاب اسلامی مرهون تلاش زنانی است که پیشقدم شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: