آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
سید مصطفی موسوی مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی ممسنی گفت: برنامه های بیشتری متناسب با اولویت ها، سلیقه های مختلف را درگیر کنیم یعنی بسیج دانشجویی بتواند متناسب با نیاز مخاطب و نقاط خلا موجود برنامه ریزی کند و به آن سمت حرکت کنیم قطعا در جذب افراد تاثیر گذار خواهد بود و بتوانیم این جذب ها را توانمندسازی، کادر سازی و در نهایت نقش آفرینی کنیم.
سید مصطفی موسوی مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در سفر به ممسنی در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی این شهرستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی که از سال گذشته حادث شد در کل دانشگاه ها بالطبع در برنامه ها و فعالیت های بسیج دانشجویی هم اثر گذاشت و ما منکر این قضیه نیستیم ولی لازم است که بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل به بازسازی  تشکل خود بپردازد و متناسب با شرایط کرونایی خودش را به روز رسانی کند.

وی در ادامه بیان داشت: لازم است که برنامه ها به سمت فضای مجازی سوق پیدا کند لازم است اولویت هایی که به مدیریت های مختلف مثلا مدیریت فرهنگ سازی که 7 اولویت از ابتدای سال مشخص کرده که شامل ازدواج، نشست های حوزه ازدواج، بحث مطالبه گری قانون تسهیل ازدواج،  مباحث هنری تشکیل انجمن های هنری ذیل جشنواره ققنوس مباحث قرآنی و مباحث شهدا بود بالاخص امسال که یادواره شهدای دانشجویی استان را به مدت یکسال از دهه فجر 1399 تا دهه فجر 1400 در طول یکسال با رویکرد تولیدات هنری و رسانه ای در حوزه شهدا قرار شد که دفاتر به این سمت حرکت بکنند.

موسوی همچنین گفت: بحث مناسبت ها و مراسمات که متناسب با یک سری برنامه ها تولید شود ولی متاسفانه خیلی از دفاتر بیشتر مناسبتی کار می کنند و فرهنگی را در برنامه های مناسبتی خلاصه کرده اند.


مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ضمن اشاره به فعالیت های فرهنگی انجام شده توسط بسیج دانشجویی ممسنی گفت: در بحث مطالبه گری و پرسش و پاسخ و... برنامه های خوبی اجرا شد اما می طلبد که برنامه های بیشتری متناسب با اولویت ها، سلیقه های مختلف را درگیر کنیم یعنی بسیج دانشجویی بتواند متناسب با نیاز مخاطب و نقاط خلا موجود برنامه ریزی کند و به آن سمت حرکت کنیم قطعا در جذب افراد تاثیر گذار خواهد بود و بتوانیم این جذب ها را توانمندسازی، کادر سازی و در نهایت نقش آفرینی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: