آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
مدیریت رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
کاظم اسماعیل شعار مدیریت رشد و کادر ساری بسیج دانشجویی فارس در سفر به شهرستان ممسنی گفت: با شناختی که از بسیج دانشجویی ممسنی داریم همیشه کار های جنبشی و فکری خوبی در شهرستان ممسنی انجام می شده است با توجه به این که تنوع دانشگاهی خوبی در این شهرستان وجود دارد در همه زمینه ها دانشجو های فعال و پویایی رشد کرده است .
به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج دانشجویی فارس، کاظم اسماعیل شعار مدیریت رشد و کادر ساری بسیج دانشجویی فارس در سفر به شهرستان ممسنی در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی این شهرستان گفت: با شناختی که از بسیج دانشجویی ممسنی داریم همیشه کار های جنبشی و فکری خوبی در شهرستان ممسنی انجام می شده است با توجه به این که تنوع دانشگاهی خوبی در این شهرستان وجود دارد در همه زمینه ها دانشجو های فعال و پویایی رشد کرده است .

وی در ادامه گفت: آنچه از اولویت های ما در بحث رشد و کادر سازی در این ماه ها است ساماندهی دانشجو های ورودی جدید در این ایام در دانشگاه ها است که به خوبی انجام شود .جذب و تثبیت و سازماندهی و شبکه سازی خوبی اتفاق بیفتد.

اسماعیل شعار افزود: دومین محور فعالیتی ما ،برگزاری دوره های خط امام دانشگاهی  در دانشگاه ها است به تفکیک دانشگاه ها . چرا که این دوره ها را یکی از برنامه هایی می دانیم که هم در تثبیت دانشجو ها در بسیج دانشجویی و هم در بحث توانمند کردن دانشجو های ورودی جدید نقش اساسی دارد.

وی تصریح کرد: سومین محوری که ما در  مدیریت رشد و کادر سازی دنبال می کنیم  این است که ماموریت های بسیج دانشجویی پایگاه محور شود یعنی علاوه بر اینکه توانمند سازی اعضای شورا اتفاق می افتد بتوانیم ماموریت ها را با محوریت و نقش آفرینی دانشجویان  دانشگاه ها  پیش ببریم  و در آن بستر دنبال شود.

 مدیریت رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در پایان بیان داشت: البته بنا به شرایط کرونایی که یک سال اخیر با آن دست و پنجه نرم کرده ایم ما با یک تشکیلات کرونا زده مواجهیم  که می بایست سبک و سیاق کار ها را به سمت فضای مجازی برده و از ظرفیت فضای مجازی که حتی بعد از کرونا هم کارایی خود را در بسیج دانشجویی از دست نخواهد داد  استفاده کنیم چرا که ما معتقدیم در شرایط کرونایی جامعه مخاطب نقش آفرین ما کم می شود اما جامعه مخاطب شرکت کننده در برنامه های ما بیشتر خواهند شد بالطبع از آن ظرفیت هایی است که ما می توانیم در این ایام از آن به نحو شایسته در همه برنامه ها استفاده کنیم.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: