آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
بیانیه 201 تشکل دانشجویی سراسر کشور خطاب به نمایندگان مجلس؛
قصه‌ی پرغُصه‌ی برجام بی‌فرجام که به اعتراف معاون اول رئیس جمهور و رئیس سابق بانک مرکزی، تقریباً هیچ عایدی برای کشور نداشته، از زمان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ با وعده ی چرخیدن همزمان چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها و حل تمام مشکلات (حتی آب خوردن) مردم، با مذاکره با کدخدا، توسط آقای حسن روحانی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، آغاز و وارد فاز تازه‌ای گردید.
 201 تشکل دانشجویی سراسر کشور خطاب به نمایندگان مجلس جهت اخراج جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اجرای قانون راهبردی بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


 از روز اول بارها گفتم به آمریکا اعتماد نکنید! اگر می‌خواهید قرارداد ببندید تضمین‌های لازم را فراهم و بعد صحبت کنید و بعد قرارداد ببندید. به حرف اینها اعتماد نکنید.

 وقتی عجله داریم که کار را زودتر تمام کنیم و به جایی برسانیم، از جزئیات غفلت می‌کنیم و گاهی غفلت از یک امر جزئی، موجب ایجاد رخنه و نقطه‌ی سلبی در آن کار می‌شود.

 ما حرف و وعده‌ی خوب خیلی شنیده‌ایم که در عمل، آن حرف‌ها و وعده‌ها نقض و ضدش عمل شده، حرف و وعده فایده ندارد؛ این دفعه فقط باید عمل از طرف مقابل ببینیم، با حرف و وعده و اینکه (ما این کار را خواهیم کرد، آن کار را خواهیم کرد) جمهوری اسلامی قانع نخواهد شد و مثل گذشته نخواهد بود.
رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)
7/9/1395 – 19/2/1397 – 29/11/1399

 قصه‌ی پرغُصه‌ی برجام بی‌فرجام که به اعتراف معاون اول رئیس جمهور  و رئیس سابق بانک مرکزی، تقریباً هیچ عایدی برای کشور نداشته، از زمان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ با وعده ی چرخیدن همزمان چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها و حل تمام مشکلات (حتی آب خوردن) مردم، با مذاکره با کدخدا، توسط آقای حسن روحانی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، آغاز و وارد فاز تازه‌ای گردید.

 با گره زدن تمام مشکلاتِ کشور به تحریم‌ها و وعده ارائه گزارشات ۱۰۰ روزه به مردم، ضمن کاهش قیمت دلار و ارز و کنترل تورم و تبلیغات وسیع رسانه‌های داخلی و خارجی همسو و از طرفی، افزایش  مشکلات اقتصادی از جمله تورم و بیکاری در سال‌های پایانی دولت دهم، جریان اصلاحات و اعتدال‌گرا موفق به تشکیل دولت گردید و متعاقب آن، مذاکرات هسته‌ای، بسیار خوش بینانه با 1+5 آغاز شد.

 دشمنِ مأیوس از چهاردهه مقاومت و جانفشانی ملت ایران، با دریافت پالس‌های منفی ناشی از ضعف، نیاز، وادادگی و انفعال دولت، با دست برتر و قدرت چانه‌زنیِ بدون دادن امتیاز، وارد مذاکرات شده، تا اهدافی را که تا آن زمان با دامن زدن به اختلافات داخلی و تحریک قومیتها، تحمیل جنگ ۸ ساله و تحریم‌های فلج کننده، نتوانست به نتیجه برساند، از مسیر مذاکرات هسته‌ای محقق نماید. از این طرف نیز، فشار اقتصادی بر مردم، عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی و نیاز شدید دولت به توافق هسته‌ای ولو ضعیف، برای انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری، موجب اعطای امتیاز بیشتر در مذاکرات، با این عناوین که «هر توافقی بهتر از توافق نکردن است یا خطاب به غرب، که اگر با ما توافق نکنید، جریان رقیب ما(انقلابی)، قدرت را در دست خواهد گرفت» مجبور به پذیرش شرایط مکتوب شده توسط اوبامایِ دموکراتِ اتوکشیده و جان کری شدند و در مجلس نیز، ظرف مدت ۲۰ دقیقه، برجام یکطرفه را در مهر1394 به تصویب رساندند، ضمن اینکه، علیرغم تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)، مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن غربی‌ها و انجام تعهدات ایران در مقابل رفع تحریم‌ها، رئیس جمهور و وزیر خارجه، بارها به مردم اعلام کردند که در روز اجرای توافق تمامی تحریم‌های اقتصادی، حتی تحریم‌های تسلیحاتی، موشکی و اشاعه‌ای لغو(نه تعلیق) خواهد شد!  از خوش بینی بیش از حد دولت، تضمین امضای کری و ضعف‌های ساختاری برجام که بگذریم، مشاهده می‌شود که حتی اوبامای مودب و باهوش، نه تنها عمده تحریم‌های قبلی را لغو نکرد، بلکه حتی در روزهای پایانی ریاست جمهوری خود، تحریم‌های جدیدی نیز اضافه کرد، از جمله:

1-  در روز اجرای برجام، افراد و نهادهای لیست تحریمی(SDN) افزایش پیدا کرد.
2-  برداشت نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران!
3-  محدودیت صدور ویزا
4-  تمدید قانون جامع تحریم های ایران(ISA) و..

 پس از اتمام ریاست جمهوری اوباما و آغاز به کار یک جنایتکار دیگر، روند افزایشی تحریم‌ها صعودی شد و نهایتاً آمریکایِ جنایتکار، با چراغ سبز اروپا، پس از تحقق اهداف خود از جمله بتن‌ریزی رآکتور اراک، خارج نمودن اورانیوم ۲۰ درصد و کاهش تعداد سانتریفیوژها و.... حال که نوبت اجرای تعهدات آنها شد، ترامپ قمارباز در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ از برجام خارج شد تا  ثابت کند که امضای کری اصلاً تضمین نبود!

 داستان از جایی پرغصه‌تر می‌شود که در مقابل این اقدام آمریکا دولت تصمیم به اجرای تعهدات برجامی بدون حضور آمریکا و با ۱+۴ گرفت.
 انفعال بیش از پیش دولت در مقابل نقض تعهدات برجام توسط آمریکا، سبب شد که نزدیک به ۱۲۰۰ فرد و نهاد در لیست تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفته و بیش از60 اقدام تحریمی جدید مانند: تصویب قانون کاتسا، اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران، فعال کردن مکانیزم ماشه و... علیه ملت ایران وضع شود و میمون دست‌آموز آمریکا (اروپا)، نه تنها هیچ اقدامی موثری نداشته، بلکه با وقاحت تمام هر چند روز یک بار بیانیه‌ای صادر کرده و ایران را ملزم به اجرای تعهداتش می‌نمود.

ضعف دولت در برابر تمامیِ بدعهدی‌ها، چنان جسارتی به دشمن داد که جرأت پیدا کرد، سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و پس از آن، دانشمند موشکی_هسته‌ای حاج محسن فخری زاده را به شهادت برساند، که اگر نبود مقاومت بی‌نظیر ملت ایران در برابر فشار حداکثری تحریم‌ها و سیلی موشکی سپاه پاسداران، در کور کردن چشم دشمن در عین الاسد و ناامن کردن پایگاه‌های آمریکا در منطقه، خدا می‌داند ترامپ دیوانه، چه خواب‌هایی با حمایت اروپا، رژیم صهیونیستی و وهابیون سعودی، برای مردم ایران اسلامی، به عنوان حامی و پرچمدار محور مقاومت دیده بود. 
 پس از ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، مجلس یازدهم در حرکتی انقلابی (هرچند دیر)، طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب رساند، تا در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشورهای متعاهد، دولت جمهوری اسلامی نظارت‌های فراتر از پادمان، از جمله اجرای داوطلبانه سند (پروتکل) الحاقی را متوقف کند.

 به همین دلیل در روز ۵ اسفند ۱۳۹۹ دولت جمهوری اسلامی مکلف است، جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از کشور اخراج کرده و با بازگشت نظارت‌ها به قبل از برجام، آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش متوجه خواهند شد که جمهوری اسلامی ایران، که همچون دفاع مقدس نظامی، در جنگ اقتصادی با غرب، به پیروزی رسید، اجازه زیاده خواهی و تجاوز به حقوق ملت خود را نمی‌دهد و تکلیف بایدن را نیز روشن خواهد ساخت.

 با توجه به اقدام خودسرانه و خلاف قانون دولت در موافقتِ با آژانس بین‌المللی که با واکنش قاطع مجلس همراه شد و کلام مقام عظمای ولایت(دامت عزه) مبنی بر انجام تعهدات دولت بر اساس قانون اقدام راهبردی و حفظ انسجام و عدم ایجاد تشتت و دوگانگی در کشور، ما دانشجویان انقلابی از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که با نظارت دقیق بر اجرای این قانون، اجازه ندهند اطلاعات مراکز حساس و دانشمندان این مرز و بوم، در اختیار سرویس‌های جاسوسی غرب قرار گیرد و تا اخراج کامل جاسوسانِ کت و شلواری به صورت دقیق بر اجرای قانون نظارت کرده تا خدایی ناکرده، شاهد حوادث ناگوار دیگری در آینده نباشیم و از دولت نیز خواستاریم بعد از قریب به ۸ سال روی کار آمدن یک اقدام انقلابی از خود نشان داده تا ان‌شاءالله در ادامه کار، با قدرتِ جبهه مقاومت، به زودی خروج آمریکا از منطقه را جشن بگیریم. 

سایه امام خامنه‌ای مستدام باد



1- بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شیراز‌
2- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
3_بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم
4_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
5- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکز
6_بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز
7-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت
8_ بسیج دانشجویی دانشگاه تهران غرب
9-بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی داراب
10- بسیج دانشجویی علوم پزشکی جهرم
11_بسیج دانشجویی دانشگاه تابناک لامرد
12_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی داریون
13_ بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون
14_بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی استهبان
15-بسیج دانشجویی آموزشکده سما لارستان
16_بسیج دانشجویی دانشکده  فنی شهیدرجایی
17_ بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی لارستان
18-بسیج دانشجويي دانشگاه ازاد اسلامي ني ريز
19_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان
20 _بسیج دانشجویی پیام نور رستم
21-بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فیروز اباد
22- بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا
23_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان
24- بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری حضرت زهرا اباده
25-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز کازرون
26-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم
27-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد لارستان
28_بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد داراب
29- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا
30_بسیج دانشجوییی دانشگاه ازاداسلامی واحد اقلید
31_بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی اقلید
32_بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرامه
31_بسیج دانشجویی دانشکده  فنی لارستان
32. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز
33-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی آباده
۳۴_ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراشبند
۳۵- بسیج دانشجویی پردیس شهید رجایی شیراز دانشگاه فرهنگیان فارس
36- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس
37- بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
38- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
39- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز
40-بسیج دانشجویی دانشکده فنی الزهرا شیراز
41- بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی زند
42- بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی اپادانا
43- بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی پاسارگاد
44- بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی ارم
45- بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی شیراز
46- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد سما شیراز
47- بسیج دانشجویی غیر انتفاعی هنر شیراز

۱۴۰_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد
۱۴۱-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بروجرد
۱۴۲-بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی آفرینش بروجرد
۱۴۳-بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی یاسین بروجرد
۱۴۴-مجمع وارثین دانشگاه آزاد بروجرد
۱۴۵-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر 
۱۴۶-بسیج دانشجویی دانگاه علوم پزشکی بوشهر
۱۴۷-بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای ایت الله خامنه ای میناب
۱۴۸-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب
۱۴۹-بسیج دانشجویی دانشگاه اراک
۱۵۰-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک
۱۵۱-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک
۱۵۲-بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک
۱۵۳-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اراک
۱۵۴-بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک
۱۵۵-بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای امیر کبیر اراک
۱۵۶-بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی قوه قضائیه اراک
۱۵۷-بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
۱۵۸-بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک
۱۵۹-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک
۱۶۰-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس زینب کبری (س)
۱۶۱-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساوه
۱۶۲-بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه
۱۶۳-بسیج دانشجویی دانشکده فنی حرفه ای جراحی زاده ساوه 
۱۶۴-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه
۱۶۵-بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه
۱۶۶-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خمین 
۱۶۷-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خمین
۱۶۸-بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی خمین
۱۶۹-بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای دکترحسابی شهابیه خمین
۱۷۰-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محلات
۱۷۱-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محلات
۱۷۲-بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی محلات
۱۷۳-بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی ۱۷۴-جهاددانشگاهی نیم ور 
۱۷۵-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دلیجان
۱۷۶-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان 
۱۷۷-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نراق
۱۷۸-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب
۱۷۹-بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تفرش
۱۸۰-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تفرش
۱۸۱-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تفرش
۱۸۲-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند
۱۸۳-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شازند
۱۸۴-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آستانه
۱۸۵-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهاجران
۱۸۶-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کمیجان
۱۸۷-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کمیجان
۱۸۸-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میلاجرد 
۱۸۹-بسیج دانشجویی دانشگاه‌پیام نور آشتیان
۱۹۰-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان
۱۹۱-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فراهان
۱۹۲-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فراهان
۱۹۳-قرارگاه دولت جوان حزب اللهی 
۱۹۴-قرارگاه احمدی روشن
۱۹۵-بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان
۱۹۶-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۱۹۷-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان
۱۹۸-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان
۱۹۹-بسیج دانشجویی دانشگاه جامع کاشان
۲۰۰-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان
۲۰۱-پردیس آیت الله خامنه ای مدظله العالی گرگان

48- بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی هنر شیراز
49- بسیج دانشجویی پردیس فرهنگیان سلمان فارسی شیراز
50- بسیج دانشجویی پردیس فرهنگیان شهید مطهری شیراز
۵۱-دانشگاه غیر انتفاعی مخابرات ایران (کما)
۵۲-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی آباده
۵۳-جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا
۵۴-حوزه کوثر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
۵۵-طرف جامعه اسلامی دانشگاه ازاد همدان
۵۶-پایگاه بسیج شهید احمدی روشن دانشگاه صنعتی
۵۷-بسیج دانشجویی حوزه بقیه الله (عج) دانشگاه پیام نور همدان
۵۸-پژوهشکده تمدن اسلامی دانشگاه بوعلی
۵۹-حوزه بسیج شهید آوینی دانشگاه بوعلی
۶۰-بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس
۶۱-بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی میناب
۶۲-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز میناب
۶۳-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
۶۴-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رودان
۶۵-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس
۶۶-بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای فاطمیه بندرعباس
۶۷-بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس
۶۸-بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی میناب
۶۹-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز میناب
۷۰-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
۷۱-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رودان
۷۲-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس
۷۳-بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای فاطمیه بندرعباس
۷۴-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم
۷۵-بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید کرانی بندرعباس
۷۶-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرلنگه
۷۷-انجمن اسلامی تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
۷۸-بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بندرعباس 
۷۹-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد 
بندرعباس  
۸۰-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان
۸۱-بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد حاجی اباد
۸۲-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندر 
جاسک
۸۳-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان  هرمزگان پردیس شهید بهشتی
۸۴-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا
۸۵-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر خمیر
۸۶-بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان
۸۷-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
۸۸-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان
۸۹-جامعه اسلامی علوم پزشکی کرمان
۹۰-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان
۹۱-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان
۹۲-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مهدیشهر
۹۳-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرمسار
۹۴-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود
۹۵-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دامغان
۹۶-بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان
۹۷-جامعه اسلامی دانشگاه لرستان
۹۸-بسیج دانشگاه علوم پزشکی لرستان
۹۹-بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد
۱۰۰-جامعه اسلامی دانشگاه آزاد خرم آباد
۱۰۱-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرم آباد
۱۰۲-انجمن پیروان ولایت دانشگاه آزاد خرم آباد
۱۰۳-بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خرم آباد
۱۰۴-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد
۱۰۵-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خرم آباد
۱۰۶-تشکل محبان زهرا (س) دانشگاه آزاد خرم آباد
۱۰۷-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد الیگودرز
۱۰۸-پایگاه سیدالشهدا دانشگاه پیام نور الیگودرز
۱۰۹-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان الیگودرز
۱۱۰-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شیشه الیگودرز
۱۱۱-بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران دورود
۱۱۲-بسیج دانشجویی دانشکده سلامت دورود
۱۱۳-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دورود
۱۱۴-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی دورود
۱۱۵-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دورود
۱۱۶-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پلدختر
۱۱۷-بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری پلدختر
۱۱۸-بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی پلدختر
۱۱۹-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پلدختر
۱۲۰-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور الشتر
۱۲۱-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی الشتر
۱۲۲-بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی الشتر
۱۲۳-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی الشتر
۱۲۴-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نورآباد
۱۲۵-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نورآباد
۱۲۶-بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی نورآباد
۱۲۷-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی نورآباد
۱۲۸-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ازنا
۱۲۹-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ازنا
۱۳۰-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ازنا
۱۳۱-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی جویندگان کوهدشت
۱۳۲-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کوهدشت
۱۳۳-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کودشت
۱۳۴-بسیج دانشجویی دانشگاه ملی کوهدشت
۱۳۵-بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی
۱۳۶-بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت معلم زینب کبری (س) بروجرد
۱۳۷-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تزکیه بروجرد
۱۳۸-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تولیدکنندگان بروجرد
۱۳۹-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی چرخ کار بروجرد
نام:
ایمیل:
* نظر: