چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۱:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
با شرکت 850 نفر از بسیجیان مسجد امام حسین ع
12 گروه سرود طی سه روز در چهارمین جشنواره سرود فجر بسیجیان مسجد امام حسین ع جهرم، به رقابت پرداختند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، 12 گروه سرود طی سه روز در چهارمین جشنواره سرود فجر بسیجیان مسجد امام حسین ع جهرم، به رقابت پرداختند.

مسعود گواهیان فرمانده پایگاه امام حسین ع در حاشیه برگزاری این جشنواره که در ایام ولادت سراسر باسعادت امیرالمومنین علی ع برگزار شد، اظهار داشت: چهارمین جشنواره سرود بسیجیان مسجد امام حسین ع با شرکت 850 نفر از بسیجیانم پایگاه در قالب 12 گروه سرود، طی سه شب به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را جذب نونهالان و نوجوانان به مسجد عنوان داشت ون افزود: برنامه های فرهنگی باید با کیفیت و جذابیت بالایی برگزار شود تا در عرصه جنگ نرم فرهنگی بتوان بر توطئه های دشمنان فائق آمد.

فرمانده پایگاه امام حسین ع در ادامه از استقبال خوب بسیجیان و خانواده های ایشان از این جشنواره و دیگر برنامه های فرهنگی پایگاه خبر داد و گفت: سالهای گذشته این برنامه با شرکت 18 گروه سرود برگزار می گردید که امسال با رعایت پروتکلهای بهداشتی تعداد گروههای سرود نیز تقلیل یافت.

گواهیان ضمن تاکید بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی در اجرای این جشنواره، عنوان داشت: به گروههای برتر سرود در این دوره از رقابتها بیش از 120 میلیون ریال هدیه نقدی تعلق می گیرد.

وی شاخصه های انتخاب بهترین اجراها را تکخوانی برتر، جمع خوانی برتر، ابتکار برتر، استفاده از لباس و طرح های برتر و ... عنوان نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر: